hoi annemieke en marijke
het is weer even geleden maar ik heb het druk gehad
ik ben veel met mijn gezin en familie bezig geweest en ben ook een week naar belgÃÂë geweest naar de haan dat ligt boven oostende het was heerlijk even geen
cml even gewoon als van oud's ik heb uitslag op mijn borst en rug gekregen van de zon maar of dit van de glivec is weet ik niet ik denk van niet maar ik raad jullie aan om het voorzichtig te doen met de zon en je goed in te smeren
ik ben gister weer naar mijn arts geweest …………
het bloed was stabiel maar ik moet in juli weer een beenmerg punctie want
hij was in amerika geweest op een congres en daar is nu de vraag hoe lang door te gaan met glivec tot een bmt er word nu gekeken of het niet beter is om het tweede jaar al een bmt(beenmerg transplantatie)te onder gaan want men vermoed dat net als bij interferon de kans op slagen van een bmt minder word naar mate je langer glivec slikt voor mij heeft de arts het al uit gerekend de kans dat het goed gaat is 48 % en dat nu te weten op mijn 30ste verjaardag is erg verontrustend
maar ik geef de moet niet op er is nog een lange weg te gaan
ik heb ook weer veel last van pijn ik slik nu weer 6 x 400mg ibuprofen per dag
anders hou ik het niet uit en een tip voor jullie let op met koud warm verschillen
ik merk dat als ik de airco veel gebruik dat ik nog heel veel meer last krijg
nou genoeg gezeurd ik kan het ook leuk bekijken de 30 pakken ze me niet meer af en de vakantie ook niet hihi
ik wens jullie een hele fijne vakantie met jullie gezin en geniet er van
gewoon ongedwongen weet je wel tojtoj
groetjes dennis
o en als ik meer weet mail ik jullie wel