hoi dennis
gefeliciteerd hoor dat is nog eens goed nieuws daar wil ik smorgens wel mee verblijd worden,
tjoh wat zul je een gat in de lucht hebben gesprongen
ik ben heel erg blij voor jullie!
jij zegt ook van ook al voelde ik me niet helemaal goed,nou dat heb ik precies het zelfde we zijn op vakantie geweest en ik ben helemaal niet fit geweest dat was best een domper op onze vakantie terwijl ik er eigenlijk van moet genieten maar dat is niet echt gelukt.
we gingen maandag 14 jullie weg en dat weekend daar voor was ik al niet lekker dus ik dacht ik bel me huisharts op maandagmorgen dat hij me even een antibiotica kuur geeft als ik hem dan nodig heb dan heb ik het bij de hand dus ik kreeg het receptje ik naar de apotheek en daar zag ik al dat het andere waren als anders maarja ik dacht het zal wel goed zijn dus wij gauw naar schiphol haast haast je kent het misschien wel,
nou in spanje voelde ik me steeds zieker worden dus ik zei ik begin er maar mee maar omdat het anders was dacht ik toch maar even de beschrijving lezen en tot me stomme verbazing las ik niet te gebruiken bij bloedziekte nou ik kon wel door de grond gaan het zelfde geld had ik het niet gelezen en dan??????
dus toen moest ik in spanje nog naar de arts nou dan moet je alles uit leggen die man kon bijna geen engels maar gelukkig kwam hij er uit.
je snapt dus wel dat ik erg boos ben op me dokter en ook op de apotheek die weten ook wat ik heb.
maar nu is mijn huisarts op vakantie maar als hij terug komt dan heb ik nog wel een appeltje met hem te schillen!
nou dennis geniet van je mooie uitslag en het mooie weer en ik spreek je gauw weer
doegie