cml leukemie

• dennis

hoi luitjes

ik heb hhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed nieuws

…………………….

…………………………

ik ben even naar mijn arts geweest omdat de uitslag al binnen was

het ging er om of ik mischien volgend jaar een bmt nodig had nou ja te lang om uit te leggen

ratata ratata ik heb een volledige cytogenetische respons jhhheeeeee

dat wil zeggen dat van de 30 getelde cellen er 30 schoon zijn nu nog een moluculair respons maar alles op zijn tijd niet dat ik me de laatste tijd goed voelde want ik voelde me niet lekker maar in mijn lichaam is het steeds beter aan het gaan ik hoop dat jullie ook deze uitslag kunnen verwachten ik moet alleen nog de kwantietative pcr (moluculair)nog krijgen dat komt 1 september maar mijn arts vertrouwd dat dat wel goed zit

heel veel groetjes dennis

• annemieke

hoi dennis

gefeliciteerd hoor dat is nog eens goed nieuws daar wil ik smorgens wel mee verblijd worden,

tjoh wat zul je een gat in de lucht hebben gesprongen

ik ben heel erg blij voor jullie!

jij zegt ook van ook al voelde ik me niet helemaal goed,nou dat heb ik precies het zelfde we zijn op vakantie geweest en ik ben helemaal niet fit geweest dat was best een domper op onze vakantie terwijl ik er eigenlijk van moet genieten maar dat is niet echt gelukt.

we gingen maandag 14 jullie weg en dat weekend daar voor was ik al niet lekker dus ik dacht ik bel me huisharts op maandagmorgen dat hij me even een antibiotica kuur geeft als ik hem dan nodig heb dan heb ik het bij de hand dus ik kreeg het receptje ik naar de apotheek en daar zag ik al dat het andere waren als anders maarja ik dacht het zal wel goed zijn dus wij gauw naar schiphol haast haast je kent het misschien wel,

nou in spanje voelde ik me steeds zieker worden dus ik zei ik begin er maar mee maar omdat het anders was dacht ik toch maar even de beschrijving lezen en tot me stomme verbazing las ik niet te gebruiken bij bloedziekte nou ik kon wel door de grond gaan het zelfde geld had ik het niet gelezen en dan??????

dus toen moest ik in spanje nog naar de arts nou dan moet je alles uit leggen die man kon bijna geen engels maar gelukkig kwam hij er uit.

je snapt dus wel dat ik erg boos ben op me dokter en ook op de apotheek die weten ook wat ik heb.

maar nu is mijn huisarts op vakantie maar als hij terug komt dan heb ik nog wel een appeltje met hem te schillen!

nou dennis geniet van je mooie uitslag en het mooie weer en ik spreek je gauw weer

doegie

• dennis

hoi annemieke wat naar voor je maar was je dan ziek ik bedoel griep of zo

dat je een antibiotica krijgt ik hoop dat je je beter gaat voelen en je weer lekker kan gaan voelen ik weet niet hoe het bij jou is maar het lijk als of het warme weer me meer velt als andere jaren ik heb veel minder energie wel heb ik energie als ik me af koel bv.zwemmen of de airco alleenkrijg ik last van mijn botten van de airco dus dit doe ik alleen s'nachts ik ben uitgenodigd om naar turkije te gaan dit word de eerste keer vliegen spannend ik ga in oktober lekkerrrrrrrrr

maar goed ik ga er weer een eind aan breien

heel veel goeds gewenst aan jullie

groeten dennis

• Marijke

Hoi Dennis en Annemieke,

Allereerst mijn excusus dat ik niet eerder gereageerd heb. Maar vakantie etc je kent het wel. En dan natuurlijk mijn felicitaties aan Dennis. Wat een goed bericht!!! Had je het verwacht of kwam het toch als een aangename verrassing?? Ik hoop dat je negatieve gedachten een beetje positief gaat worden. Wat gaat er nu verder gebeuren??

Ik heb afgelopen donderdag weer een punctie gehad en kan over 3 weken bellen voor de uitslag. Toch weer spannend. Annemiek jij heb toch ook pas een punctie gehad. Laten we hopen dat wij ook zo'n goed bericht krijgen.

Heel veel sterkte alle twee en ik laat de uitslag nog even weten.

Gr. Marijke

• annemieke

hoi marijke en dennis

hoe gaat het met jullie?

ik heb gisteren mijn beenmergpunctie gehad het was in ieder geval geen pretje

die dokter die het deed kreeg het niet voor elkaar dus moest me eigen arts er bij komen en die kon het gelukkig wel.

maar als het goed is ben ik er weer voor een half jaar vannaf,wel spannend weer wachten op de uitslag,

nou marijke eerst hoor jij de uitslag nog dus ik hoop dat je ook zo,n goed nieuws krijgt als dennis

nou groetjes van annemieke

tot mails

• Marijke

Hoi Annemieke en Dennis,

Gisteren de uitslag gehad van de punctie. Het aantal leukemie cellen was weer verminderd. Eigenlijk had ik gehoopt dat het, net als bij Dennis, dat er niets meer te vinden was … Gelukkig was de arts heel tevreden en zei hij dat het ging zoals het moet gaan. Daar was ik wel blij mee.

Ik kan er weer even tegen.

En Annemieke heb jij de uitslag al??

Heel veel groetjes en tot mails

Marijke

• Marijke

Hoi Annemieke en Dennis,

Ik heb een uitnodiging gehad van de contactgroep Leukemie voor een lotgenoten dag op 8 november. Gaan jullie ook??

Groetjes Marijke

• annemieke

hoi dennis en marijke,

ik heb de uitslag gehad van de beenmergpunctie hij zag er erg goed uit ze was heel tevrede(ik dus ook) ik had ook een echo laten maken van me buik en die was ook prima,dus ik kan er weer een poosje mee door,

marijke ga je ook 8 november?

en dennis ga jij?

nou wie weet zie ik jullie 8 nov

tot mails

• annemieke

hoi dennis heb weer een berichtje gezet op kankerpagina

groetjes van annemieke

• dennis

hoi annemieke

heel erg fijn voor je ik hoop dat dit voor ons alle zo door kan blijven gaan

je vroeg of ik ook kwam maar ik kom niet de 8e ik lig heel erg overhoop en ben zins 1oktober 100 % afgekeurt want de pijn in mijn botten word steeds meer het is zelfs zo dat ik met te lang typen pijn in mijn handen en armen krijg dus ik ga rustig aan doen ik hou het even bij dit en mail je nog wel doei dennis