cml leukemie

• Marijke

Hoi Dennis en Annemieke,

Dennis hoe is het nu met jou?? Heb je nog veel pijn ?

Wat vreemd dat Glivec bij iedereen weer andere bijwerkingen heeft en dat het dan natuurlijk precies jou moet treffen terwijl je beenmerg toch schoon is.

Hebben ze met jou al over gehad om stamcellen in te vriezen voor later. Ik heb dit namelijk gehoord op de contactdag vorige week zaterdag.

Het was trouwens best heftig vond ik , Niet zo zeer de verhalen die je hoort maar je wordt wel weer erg met je neus op de feiten gedrukt. Ik ben er wel door van slag geweest de verdere week. En jij Annemieke hoe is het met jou??

Leuk je nu een gezien te hebben. Je maakt je voorstelling van iemand en die is toch anders dan het in werkelijkheid is.

Tot mails en groetjes van Marijke

• annemieke

Hoi Marijke

Ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt,voor mijn was het al de zoveelste keer dat ik geweest ben maar toch blijf je er altijd aan denken,

ik had ook smiddags een ander onderwerp als jou,ik zou zelf niet het onderwerp kiezen die jij had gekozen dat is wel heel wat verlies natuurlijk en daar denk ik nog lang niet over na daar voel ik me nog veel te goed voor.

maar vond het wel heel leuk om jullie te leren kennen je hebt gelijk je maakt een voorstelling van iemand en die is toch anders,maar vond het heel leuk om je te leren kennen nu weet ik naar wie ik mail

nou tot mails en de groetjes aan het thuisfront

groetjes van annemieke

• Marijke

Lieve Dennis,

Ik wil jou en je familie een hele prettige dagen wensen en heel veel moed en vertrouwen in het nieuwe jaar.

Ik ben er voor je.

Liefs Marijke