hoi dennis en marijke
tjee dennis dat was ook geen pretje voor jou met dat beenmerg weghalen maar gelukkig is het weer gebeurd,wat krijg jij snel de uitslag bij mijn heeft het 8 weken geduurdt,
als ze bij jou beenmerg weg halen halen ze dan ook gelijk een stukje bot weg?
bij mijn wel elke keer en deze keer konde ze bij mijn in het bot helemaal niks meer zien van de cml dus ik denk wel dat de glivec goed zijn best doet,
ik had een vraagje aan jullie allebei,hoe staan jullie tegenover beenmerg transplantatie?,ik ben er juist heel huiverig voor ik ben namelijk lid van het blaadje leukonieuws en dan heb je ook 1 keer in de zoveel tijd een meeting met lotgenoten en in die groep zit een man en die heeft een beenmergtransplantatie gehad en die is er helemaal niet goed door gekomen en dan schrikt dat wel af hoor,ik voel me dan nu te goed om dat te gaan doen als ik geen andere keus meer heb dan zal ik het gelijk doen natuurlijk maar anders blijf ik toch nog maar met glivec aan de gang,dus mijn vraag is hoe staan jullie er tegen over?
ik wacht weer op jullie reaktie,ik vind het erg fijn om met jullie te mailen jullie zijn toch lotgenoten.