Ok….Ik word dus sinds dec 2004 behandeld door dr.gorter. ik ben in juli van dat jaar geopereerd aan kanker met een prognose van max een jaar( met palliatieve chemo) ivm alle uitzaaingen. dr.Gorter heeft mij nooit geen wonderen beloofd, wel uitstel!!
Mij eerste therapie bij hem was hyperthermie, deze kreeg ik in combinatie met de reguliere chemo`s. Deze therapie zou mijn immuunsysteem versterken en deed dit ook. Daarbij verminderde het de bijwerkingen van de chemo en voelde ik me er erg goed( sterk ) door. De kanker is rustig gebleven en ik was zonder pijnklachten tot november 2005….Al een heel stuk later als verwacht. Zelfs mijn oncoloog in nederland erkent dat ik een erg ongewoon en onverwacht ziekteverloop heb en volgt mijn therapie in duitsland met grote interesse.
het is ondertussen sept 2006 en nu is de kanker bezig om gebied te winnen:-(. was te verwachten dat dit zou komen maar je blijft hopen he! Ik ben twee weken terug weer gestart met een andere chemokuur ( taxanen) en ook weer met de hyperthermie. Ik heb ondervonden en geloof werkelijk dat deze combinatie werkt, voor meerdere dingen.
Eigenlijk ben ik nu op het punt dat ik dendritische celtherapie wil gaan doen maar daar heb ik spijtig genoeg de financien (nog) niet voor, heb zelf ook al gedacht aan het oprichten van een fonds ofzo.
Heb ook net mijn tweede “gevecht”met de verzekering achter de rug maar die blijven bij hun standpunt: Niet vergoeden!!
Erg jammer.
Ik ben me ervan bewust dat niet iedereen even positief is over de behandelingswijze van dr.gorter ( al vind ik wel dat Marja haar mening erg opdringt! )
Ik ben/wordt goed behandeld door deze man en voel me er zowel lichaamlijk en geestelijk erg prettig bij, en wat er nu het meeste resultaat heeft zou me een biet zijn… Ik leef al zeker 1,5 jaar langer als verwacht.
Het is een fijne kliniek met fijne mensen, altijd tijd voor je en alles kan in alle rust besproken worden.
En dat dr gorter uit de praktijk gegooid zou zijn….Ik heb dat heel anders gehoord hoor. De kliniek is opgesplitst in twee units nu omdat de twee artsen onhoudbare onenigheid met elkaar hadden. Dit is zo besloten door de rechtbank. Dat de “andere” arts zich verlaagd tot het roddelen en zwartmaken van zijn ex-collega op internet zegt meer over hem als over dr.Gorter lijkt me zo.
Tot zover mijn bijdrage over deze situatie.