Sorry maar frans (hee jij ook weer hier??) schrijft dat “het geen kwaad kan”, dat is dus wél zo!! Sommige therapiën kun je echt niet straffeloos gebruiken. Dan heb ik het niet over de schade aan je portemonnee maar het feit dat je dingen met je lichaam doet of dingen in je lijf stopt waarvan je hoopt dat die de kanker te lijf gaan maar net zo goed schade kunnen aanrichten.
Je gaat toch ook geen chemo doen onder het mom van “baat het niet….?”
Remarkable stories, daar zijn er genoeg van. Laatst nog op Discovery; een jongen die van een terminale hersentumor genas dankzij schorpioenengif.
Voor wonderen sta ik ook graag open hoor!
Het “wonderverhaal” van de stervende Italiaan die met bijzonder vervoer naar Gorter vervoerd moest worden, en na 3 dagen zelf alle 3 de etages van z'n hotel naar z'n kamer liep en geen medicijnen meer nodig had… juist dat soort verhalen sterken mijn cynisme in z'n wondertheorie.
Dat en dat 'ie uit zijn eigen kliniek geknikkerd is. Dat wil ook wel wat zeggen.
En ‘for the record’: ik ben 37 jaar en ga dood aan uitgezaaide longkanker. Ik ben dus heus wel iemand die open staat voor wonderen. Grrrmpf. Word gék van die Gorter en andere wondertheoriën