Jullie mening graag

• merel

Tegenwoordig spreekt men niet meer van genezen, het is bij nu bijna 5 jaar geleden dat ik borstkanker had. Voor mij toch wel een mijlpaal, maar of het ooit terug komt weet je nooit maar ik ga er maar van uit van niet. Gaat prima met me en geniet volop van het leven omdat je weet dat het zomaar over kan zijn. Daarom is mijn motto stel niet uit wat je morgen wil doen, en een dag niet gelachen een dag niet geleefd. Ik prijs me gelukkig dat het zo goed gaat als ik hier soms van medemensen lees die niet meer te genezen zijn, maar tussen de regels door toch nog veel wilskracht ziet, en dan ook nog andere mensen troosten en helpen.Voor die mensen heb ik echt respect en bewondering.

heb je bericht gelezen over de pitten een gewaarschuwd mens telt voor 2.

• Roel

Hoi,

Laat ik met het eerste bericht beginnen. De vraag of tante naar R. Gorter moet. Tja, lastig te zeggen. Als laatste strohalm? Mijn neuroloog zei, als daarmee het probleem opgelost werd, kunnen wij dat ook.

M.a.w. uitstel van executie. En zo denk ik er ook over. Daarbij kost het ook nog een klap geld.

Persoonlijk heb ik baat bij Dr. Banerji uit India. Hij schrijft homeopathische middelen voor. Mijn ziekte, een hersentumor, probeer ik met zijn recept te bestrijden. Ruta en calciumfosfaat. Twee medicijnen die makkelijk in te nemen zijn en spotgoedkoop zijn. Geloof me, nu na vier maanden gebruik ben ik al zo enthousiast dat ik iedereen het wil laten weten.

De artsen in Nederland konden mij niet helpen. Banerji wel.

Stuur maar een e-mail, pbhrf@vsnl.com

Wel in het engels graag. Hij geeft binnen twee dagen kosteloos een recept. Ook heeft hij een recept waarmee je na alle behandelingen preventief een recidief kunt voorkomen.

De medicijnen heb ik in Washington USA besteld. http://www.homeopathyworks.com/

Als je nog meer vragen hebt stuur je mij maar een bericht; R.Muis@wxs.nl

Heel veel succes!

vr.gr. Roel

• Floortje

merel schreef:

>

> Tegenwoordig spreekt men niet meer van genezen, het is bij nu

> bijna 5 jaar geleden dat ik borstkanker had. Voor mij toch

> wel een mijlpaal, maar of het ooit terug komt weet je nooit

> maar ik ga er maar van uit van niet. Gaat prima met me en

> geniet volop van het leven omdat je weet dat het zomaar over

> kan zijn. Daarom is mijn motto stel niet uit wat je morgen

> wil doen, en een dag niet gelachen een dag niet geleefd. Ik

> prijs me gelukkig dat het zo goed gaat als ik hier soms van

> medemensen lees die niet meer te genezen zijn, maar tussen de

> regels door toch nog veel wilskracht ziet, en dan ook nog

> andere mensen troosten en helpen.Voor die mensen heb ik echt

> respect en bewondering.

> heb je bericht gelezen over de pitten een gewaarschuwd mens

> telt voor 2.

Hoi Merel;

Ik wist niet wat je gehad had! borstkanker,maar gelukkig alweer een hele tijd klachtenvrij?? Ik hoop echt voor je dat dat zo blijft uiteraard! en je hebt gelijk;mensen moeten meer bij de dag leven; helaas komen ze daar pas achter als er iets ergs aan de hand is,sommigen gooien dan ook rigoreus het roer om wat bepaalde zaken betreft; Zelf heb ik geen kanker /gehad en hoop dat uiteraard ook niet te krijgen; maar ook mij is veel lijden niet bespaard gebleven hoor(weer andere dingen)liefs

Floor

• Floortje

Roel schreef:

>

> Hoi,

>

> Laat ik met het eerste bericht beginnen. De vraag of tante

> naar R. Gorter moet. Tja, lastig te zeggen. Als laatste

> strohalm? Mijn neuroloog zei, als daarmee het probleem

> opgelost werd, kunnen wij dat ook.

> M.a.w. uitstel van executie. En zo denk ik er ook over.

> Daarbij kost het ook nog een klap geld.

>

> Persoonlijk heb ik baat bij Dr. Banerji uit India. Hij

> schrijft homeopathische middelen voor. Mijn ziekte, een

> hersentumor, probeer ik met zijn recept te bestrijden. Ruta

> en calciumfosfaat. Twee medicijnen die makkelijk in te nemen

> zijn en spotgoedkoop zijn. Geloof me, nu na vier maanden

> gebruik ben ik al zo enthousiast dat ik iedereen het wil

> laten weten.

>

> De artsen in Nederland konden mij niet helpen. Banerji wel.

>

> Stuur maar een e-mail, pbhrf@vsnl.com

> Wel in het engels graag. Hij geeft binnen twee dagen

> kosteloos een recept. Ook heeft hij een recept waarmee je na

> alle behandelingen preventief een recidief kunt voorkomen.

>

> De medicijnen heb ik in Washington USA besteld.

> http://www.homeopathyworks.com/

>

> Als je nog meer vragen hebt stuur je mij maar een bericht;

> R.Muis@wxs.nl

>

> Heel veel succes!

>

> vr.gr. Roel

Hoi Roel; fijn dat deze medicijnen aanslaan; Laat je af en toe ook een foto maken zodat je kunt zien of de tumor kleiner is geworden? en zo ja wat zeggen de Nederlandse artsen ervan?? Ruta kun je volgens mij ook hier kopen,bijvoorbeeld van Bloem? of is dit in een speciale potentie?Houd je ons op de hoogte wat betreft de ontwikkelingen?Hoop echt dat je volledig geneest;heel veel sterkte:

Floor

• Cindy

Hallo allemaal

Bedankt voor alle reakties. Ik ben er natuurlijk niet echt wijzer van geworden want ik heb nog steeds niemand gevonden die ervaring heeft met die Dr Gorter. Da's jammer. Maar ik blijf spitten. Zijn eigen reklame-verhalen daar ga ik niet op af natuurlijk. Logisch dat ie alleen de succesverhalen verteld en dat alleen al doet me niet prettig aan.

Ik ga de goeie man maar eens mailen. Kijken wat ik als reaktie krijg en of hij me naar een plaats kan verwijzen op het net waar meer mensen hun verhaal hebben geplaatst. Mocht hij daar afwijzend tegenover staan dat lijkt het me duidelijk..laat de dokter maar schuiven.

Ik heb wel de site van Skepsis gelezen met daarop info over hem maar die zijn op voorhand overal tegen krijg ik de indruk. Nog zij, nog Dr. Gorter hebben me weten te overtuigen.

En inderdaad is het een hoop geld.

Wat voeding betreft. Ik denk wel dat de mens sinds de industriele ‘revolutie’ zeer minderwaardige voeding nuttigt, vervuilde lucht inademt en ook op sociaal gebied nogal de weg kwijt is.

En ja..dat kan niet anders dan leiden tot lijden.

Slechts mijn inzicht hoor. Niet allemaal gelijk gaan aanvallen, bedankt.

Groetjes

Cindy

• Roel

Floor,

Aardig dat je reageert. Op dit moment ben ik onder “behandeling”. Een wait and see! De naam zegt het al. Gewoon afwachten omdat ik nu fysiek nog erg sterk ben. Welke ingreep er nu ook bij mij zou plaatsvinden, beter kom ik er nooit uit.

Op dit moment heb ik twee keer een MRI scan gehad met een tussentijd van een half jaar. De eerste scan zag er niet mooi uit. De neuroloog verwachtte bij mij veel problemen. En die dienden zich ook aan. Vreselijk!

Toch heb ik homeopathische middeltjes gevonden waar ik een redelijke verwachting van heb. Daarbij is mijn eet en drinkpatroon ook wat gewijzigd. Maar niet echt dramatisch. Minder koffie en vlees en ik sta droog. M.a.w. ik durf geen biertje meer te drinken omdat ik bang ben dat ik dan een epilepsie aanval krijg.

Verder doe ik veel aan sport en lees een boek van Simonton, de kracht die in je schuilt. Het boek heb ik inmiddels aangeschaft omdat ik het ook als naslag wil gebruiken.

De tweede MRI scan gaf geen zichtbare groei te zien en daar zijn we, Joke mijn vrouw en mijn drie kinderen, 12, 10 en 8 jr. natuurlijk erg blij mee.

Nu maar werken aan verder herstel, indien dat mogelijk is. Het is wel zo dat ik op dit moment me erg goed voel. Ondanks dat ik binnenkort wellicht afgekeurd en ontslagen word. Een beetje onzeker allemaal. Hopelijk krijg ik nog een 10% duurzame baan binnen mijn huidige werkkring.

Door nu al de ochtenden te werken geef ik in ieder geval een duidelijk signaal dat ik dat graag wil.

vr.gr. Roel

• marieke

Fijn dat het zo goed met je gaat. Iemand uit mijn naaste omgeving is er erg slecht aan toe geweest. Werd aanvankelijk met chemo behandeld, maar dit gaf te veel bijwerkingen. Omdat het op dat moment erg goed ging, mocht hij de chemo tijdelijk stoppen, tot scans en bloeduitslagen aangaven dat er weer behandeld moest gaan worden.

Vanaf het begin van de uitzaaiingen (ruim 5 jr na de primaire tumor) werden er aanvullende middelen (homeopathisch, ook Simontontherapie en andere zaken) gebruikt, en we zijn nu 2,5 jr verder (na de laatste chemo).

Roel, wat ik maar tegen je wil zeggen, er is zeker heel veel mogelijk met andere middelen dan de reguliere, en ik hoop dat je net zoveel mazzel hebt als degene uit mijn omgeving. Ik weet dat er altijd erg sceptisch wordt gedaan over anders dan regulier, maar ik wens je van harte toe (ook voor je gezin) dat het zo goed blijft gaan.

• Roel

Martine,

Op je vraag om reakties op dr. Gorter kan ik je helaas niet helpen. Wel heb ik eens wat gelezen over die man. www.kanker-actueel was dat volgens mij.

Misschien kan die site je enige info verschaffen.

Verder wens ik jullie veel sterke en een spoedig herstel.

ps. Wel eens van Simonton gehoord? Een boek genaamd, de kracht die in je schuilt. Een aanrader waarvan bewezen is dat het werkt. Te leen in bibliotheken.

vriendelijke groet.

Roel

• Roel

Oei Fietje je hebt een groot probleem,

Als ik jou reaktie lees zou ik je graag even mijn e-mail, R.Muis@wxs.nl willen doorgeven. Als je hier even op reageert kan ik je info over dr. Banerji toesturen.

De banerji,s, vader en zoon, pretenderen succes te hebben met hersen en longkanker. Via hen gebruik ik nu homeopathische tabletjes die mij erg goed doen.

Wat je ook doet, heel veel sterkte.

vriendelijke groet.

Roel

• luccie

tuurlijk …..

Mijn moeder heeft ook van alles gedaan, veel geld uitgeven , voor niks , helaas heeft niks haar kunnen redden. Het hangt allemaal vanaf wat voor kanker en hoe agressief de kanker is. Het heeft allemaal niet te maken met positief zijn, gezond eten of wat dan ook. Sommige mensen vechten tegen iets wat ze niet kunnen winnen. Veel sterkte voor iedereen die in deze rot ziekte zit.