Hallo Klaris,
Het is bij mijn moeder gewoon heel snel gegaan want voor de diagnose had ze maar 2 maanden wat last van de rug wat wel steeds erger werd dus vanaf die tijd wat aan het dokteren geweest en begin december de uitslag en in januari is ze overleden.
Het is ontzettend moeilijk om te bepalen waneer je zusje over moet komen misschien moeten jullie daarvoor een moment bepalen zoals waneer ze niet meer van bed komt, of als ze heel slecht gaat eten want het is gewoon heel onvoorspelbaar en dan heb je misschien wat houvast. Als ze straks weer thuis is kan je het ook met de huisarts overleggen, dan deel je de beslissing met een buitenstaander, dat kan ook helpen.
Mijn moeder zag er ook heel erg tegenop om weer naar huis te gaan, ook hierbij kan de huisarts helpen door b.v 1 keer per week langs te komen en alles op een rijtje te zetten, dit deed ons erg goed dan kun je ook weer even alles vragen en de medicatie op pijl houden.
Mijn moeder kreeg steeds meer morfine is is gelukkig heel vredig en rustig ingeslapen en had ook geen pijn meer de laatste weken.
Misschien kan je moeder ook zelf aangeven wanneer ze vindt dat haar andere dochter moet komen, ze voelen dit vaak wel goed aan.
Nogmaals heel veel sterkte, groetjes, Bea