Hallo Martien.
Inderdaat Martien mijn verontschuldeging, ik had dat niet mogen schrijven. Ik denk dat dat komt omdat ik er echt in geloof, ik ben veel met mensen bezig en dan lees een dergelijke brie,f je leest hem nog eens een paar keer en dan heb ik nog steeds de behoefte om dat verder tever tellen.
Je vraagt om bewijzen, hoeveel en hoe groot zo’n groep was, dat weet ik niet, dit waren mensen die ziek waren. Ik lees van een vrouw die borst kanker had, een gat, een indetrokken tepel en tepelhof. Volgens de de artsen was een operatie noodzakelijk, er zijn daar van drie foto’s gemaakt, die ze weigerde.
2 Maanden later november 1984 was borst normaal gegroeit en ze heeft zichzelf bij het Antonie van Leeuwenhoek in Amsterdam gemeld. Er werden weer 3 nieuwe foto’s gemaakt. Een zekere professor van Dongen was verbaast iets dergelijks was nog nooit eerder gebeurd er was niets meer te zien.
Zo ook een vrouw in het klooster te Oosterhoud had lynfekanker zij had een chemo kuur gehad en de artsen gaven haar nog 4 maande te leven. Zij deed de kuur in december 1984 drie maanden later in maart voor controle in het Ignatius zieken huis in breda. Men dacht aan een vergissing met iemand die geen kanker had. Alle proeven werden over gedaan, zij was genezen kanker vrij. Bijde Internisten dr.Holdrinet en dr.Van Lier waren zeer verbaast en noemden het een wonder.
Het bewijs was was geleverd. Genezen verklaard
Een zekere heer van Grasstek, Kloosterpat 4, 6871 CS te Renkum een dame die 6 jaar borst kanker had en na 5 weken kuren was er bij de eerste bloed controle behoorlijke vermindering van actieve cellen, ook die artsen waren razend enthousiast.In Januari 1999 een gardia civiel met slokdarm kanker , na 2 maanden was hij genezen, kan zelf s weer alles eten.
Mischien heb ik wel valse hoop op gewekt, als dat zo is vind ik dat vreselijk jammer en waarom deze brief ineens weer opduikt weet ik niet, mischien wel om de zelfe reden dat er niet voldoende bewijs matriaal voor handen was, uit die brief blijk ook dat de kranten er niet over wilden schrijven.
Deze vrouw die dit schrijft heeft het op zelf haar toegepast met de hier boven genoemde reuzeltaten.
Maar nogmaals het zijn allemaal natuur producten je leest ook dat ze na een chemokuur gebruikt zijn en ik kan niet geloven dat die mensen zo slecht zijn omdat te schrijven., al is het dan ook een paar jaar geleden gebeurd, er zijn namen genoemd, van mensen en ziekenhuizen. De vraag was ook of het voor alle soorten kanker was, die soorten heb ik in mijn eerste brief al opgenoemd.
Ik wil geen gelijk, ik wil ook geen valse hoop wekken, ik heb alleen maar proberen te vertellen wat mij bezig hield en ik geloof er heilig in.
Verder wil ik nog iets over mijnzelf vertellen, (geen reclame) ik ben heel veel met mensen bezig, vooral in de verzorgingsfaktor bezig, ik heb ook een geselijke arts als begeleider die mij help bij het genezen, voor zover mogelijk, dat mogelijk is en die geeft mij ook het gevoel, dat de therapie waar ik het nu over heb goed is.
Deze brief is voor alle reacties die zijn gekomen en die ik vanavond gelezen heb, ik hoop dat het nu anders over komt als eerst.
Ik wens jou Martien en alle lezers enorm veel sterkte en een goede gezonheid en de hartelijke groeten H@ns.