Hallo Beste mensen.
Ik kreeg een recept dat kanker zou kunnen genezen. Ik wil jullie dit niet onthouden, allerlei soorten, zoals mond en keel, slokdarm ,long, alvleesklier, borst,anus,prostaat lymfekanker kunnen genezen. Ik lees hier dat 50 personenzijn geregistreed als genezen van kanker.
Het recept moet nuchter worden ingenomen 2 uren, er na niet eten. De rest van de dag gewoon verstandig eten. Veel groenten en fruit en vooral vette vis, haring, makreel, zalm, vitamine C en weinig of geen vlees, niet roken, geen alcohol. het heeft bij vele patiëten genezing gegeven.
Eenmaal daags op gehele nuchtere maag innemen
Het recept.
Losse levertraan (van de kabeljauw) proeft men niet in de mond, wel als je het door slikt.Leg daarom een eetlepel honing klaar met een afgestreken theelepel gemalen saliblaadjes in droge vorm klaar, na het doorslikken van de levertraan.de honing en de saliblaadjes in de mond nemen en met de tong mengen en met beetjes door slikken.
Uitleg Levertraan bevat geen koolhydraden, voeg er twee genezende kolhydraden aan toe, neem honing en salie. het lichaam zelf maakt hiermee genezende Linolzuur. De tumoren nemen dit op gretig op en eenmaal verzadigt eten zij zichzelf op. Zo venietigen zij de kanker in zijn geheel en maken nieuw weefsel.
Mocht het gelukken, dan nog een hele poos door gaan, dan komt het niet meer terug.
Het is alles op natuurlijke bacis, dus ongevaarlijk.
Doe er iets mee, verder kan ik er niets over vertellen, alleen de namen van mensen die in die brief schreven hoe het hun vergaan is
Hierna gedurende twee uur niets eten of drinken
Ik groet de lezers en wens ze sterkte en eventueel een goede gezongheid
Groeten H@ns.