Kanker.

• Hans

Hallo Beste mensen.

Ik kreeg een recept dat kanker zou kunnen genezen. Ik wil jullie dit niet onthouden, allerlei soorten, zoals mond en keel, slokdarm ,long, alvleesklier, borst,anus,prostaat lymfekanker kunnen genezen. Ik lees hier dat 50 personenzijn geregistreed als genezen van kanker.

Het recept moet nuchter worden ingenomen 2 uren, er na niet eten. De rest van de dag gewoon verstandig eten. Veel groenten en fruit en vooral vette vis, haring, makreel, zalm, vitamine C en weinig of geen vlees, niet roken, geen alcohol. het heeft bij vele patiëten genezing gegeven.

Eenmaal daags op gehele nuchtere maag innemen

Het recept.

Losse levertraan (van de kabeljauw) proeft men niet in de mond, wel als je het door slikt.Leg daarom een eetlepel honing klaar met een afgestreken theelepel gemalen saliblaadjes in droge vorm klaar, na het doorslikken van de levertraan.de honing en de saliblaadjes in de mond nemen en met de tong mengen en met beetjes door slikken.

Uitleg Levertraan bevat geen koolhydraden, voeg er twee genezende kolhydraden aan toe, neem honing en salie. het lichaam zelf maakt hiermee genezende Linolzuur. De tumoren nemen dit op gretig op en eenmaal verzadigt eten zij zichzelf op. Zo venietigen zij de kanker in zijn geheel en maken nieuw weefsel.

Mocht het gelukken, dan nog een hele poos door gaan, dan komt het niet meer terug.

Het is alles op natuurlijke bacis, dus ongevaarlijk.

Doe er iets mee, verder kan ik er niets over vertellen, alleen de namen van mensen die in die brief schreven hoe het hun vergaan is

Hierna gedurende twee uur niets eten of drinken

Ik groet de lezers en wens ze sterkte en eventueel een goede gezongheid

Groeten H@ns.

• Jet

Ik sta in principe open voor alternatieve behandelsmethoden maar blijf toch altijd achterdochtig.

Als het echt zo eenvoudig was als in deze brief beschreven…

• jodyi

inderdaad Jet…. :-S

• gst

Wat raar he dat dan toch nog 90% van alle longkankerpatienten sterven!

• marcel

Dit is toch een serieuze site of niet? Ik vind het een beetje triest dat dit soort berichten hier worden neergezet. Ik ga er maar vanuit dat het goed bedoeld is.

• Hans

Hallo Allemaal.

Deze brief is echt heel echt bedoeld, dat er zoveel mensen aan dood gaan komt waarschijlijk door dat dit nog nooit eerder gepubliseerd is.

En kretiek is goed, dat betekend dat het gelezen wordt, maar het is echt heel echt bedoeld, en wat is er verkeerts aan, zo eenvoudigs kan haast niet werken zeggen jullie.

Is het zo moelijk om te kiezen, om dood te gaan, of gewoon week of 8 iets proberen wat heel een voudig is.

Grijp je niet elke strohalm als de nood heel hoog wordt en zou dit een strohalm kunnen zijn. In die brief die ik heb, staan tal van genezingen, met namen van personen, artsen en ziekenhuizen, die na cotrole gezond zijn verklaard.

Dit was nog even een reactie, op jullie reactie en allemaal slaaplekker Gr.H@ns

• henk

hallo hans

ik zet er echter mijn ??? tekens bij.

waarom het nooit eerder geplupliseerd is en je het zelf ook ergens hebt gelezen.

dan wilde ik wel bewijzen zien van hoe of wat en niet van schrijfsels met name van patienten en artsen.

en dan is er nog de vraag? helpt het tegen alle soorten kanker?

gezond eten en drinken is altijd goed voor een mens.

en ook deze mensen kunnen kanker krijgen ondanks dat ze op gezonde voeding letten.

het kan ook wel zijn dat er wel mensen baat bij hebben, kan er niet over oordelen.

maar stel?dat het geen baat heeft wat dan? alle hoop voor niks.

het is goed bedoeld en dat is ook wel zo.

maar sorry? zet er mijn ??? tekens wel bij.

groet henk

• Martin

volledig met je akkoord henk

frustraties en ontgoocheling kunnen we best missen

• Martien

Hallo Hans,

Bij het lezen van je bericht valt mij op dat een (en daar ga ik dan maar even van uit) goed bedoeld bericht bij een beetje kritiek gelijk een semi dreigend toontje begint te krijgen: “Is het zo moelijk om te kiezen, om dood te gaan, of gewoon week of 8 iets proberen wat heel een voudig is.”

Ik ben er niet zo van gediend dat er wordt gesteld dat mensen die een dodelijke ziekte hebben kennelijk voor de dood kiezen als ze niet: geloven, dieeten, postief denken of weet ik wat moeten doen.

Maar goed, je hebt kennelijk iets wat wereldkundig gemaakt moet worden en waarmee de kanker de wereld uit is. Zou je mij aan kunnen geven wanneer en door wie het onderzoek (ik neem teminste niet aan dat die 50 personen uit de lucht gegrepen zijn) is uitgevoerd? Interessant is ook hoe groot de totale groep was. Als er bijvoorbeeld 50.000 mensen hebben meegedaan is de score niet zo spectaculair.

groeten

Martien

• gst

Martien,

Ik ben het helemaal met je eens. Ik ben er ook niet zo van gediend dat er door Hans wordt gesteld dat mensen die een dodelijke ziekte hebben kennelijk voor de dood kiezen als ze niet: geloven, dieeten, postief denken. M.a.w. deze mensen willen gewoon dan dood. Nou maar hopen dat hij het zelf niet krijgt. Ben benieuwd of hij dan voor regulier gaat of dat dieet.

Groetjes