IEDEREEN LEZEN SVP!!! Enorm belangrijk voor kanker

• Judith©

Hallo mensen,

dit bericht is erg belangrijk voor mensen die kenissen, vrienden of familieleden hebben die kanker hebben, of er zelf onder lijden.

Mijn zus heeft ook kanker. Ze heeft de ergste vorm hersentumor die er maar kan zijn: een astrocytoom vierde graad (ook wel genoemd een glioblastoma multiforme vierde graad).

De reguliere geneeskunde hielp niet.

Maar nu is ze in behandeling bij Eye4care

En ze is aan het genezen mensen, kunnen jullie je dat voorstellen?

3 % geneest van zo'n hersentumor als je regulier wordt behandeld (in het ‘gewone’ ziekenhuis).

De mensen die bij Eye4care worden behandeld, genezen zo goed als allemaal!!!

Ik maak het momenteel zelf mee en kan het bijna niet geloven.

Hieronder het adres:

Galvanistraat 36

8861 NC Harlingen

Tel. 0517 - 853444

Fax. 0517 - 853460

E-mail: info@eye4care.nl

website: Http://www.eye4care.nl

Bel ze eens op, het zijn begripvolle, uiterst vriendelijke mensen die je alle info willen geven die je maar wilt.

Ik heb geen enkele connectie met het centrum, dus dit bericht staat hier niet uit winstbejag.

Mijn zus is beter aan het worden en dat gun ik iedere kankerpatiënt!!!

Veel sterkte en succes!

J.

• Jolanda

Beste mensen,

Mijn moeder is ook ongeneeslijk ziek; ze heeft een kanker met primair onbekende tumor.

Het moge dus duidelijk zijn dat we zo'n beetje alles willen proberen.

Het lezen van dit bericht wekte dan ook mijn aandacht. Nu wil echter het geval dat ik al verschillende zeer dubieuze personen in heel europa ben tegengekomen die allerlei methodes/middelen aanbieden. Vandaar dat ik liever eerst een beetje research doe. Gelukkig werk ik in een internationaal opererend bedrijf en heb veel contacten met mensen in alle uithoeken.

Ik heb een collega van mij in Harlingen gebeld en gevraagd of dit bedrijf hem iets zei. In eerste instantie moest hij even nadenken, maar nadat hij voor mij gebeld hat met het telefoonnummer bleek dat de persoon die de telefoon opneemt een persoon is die in Harlingen en omgeving als zeer onbetrouwbaar te boek staaat.

Deze meneer is ooit begonnen met een dierenspeciaalzaak, deze is failliet gegaan. Hij is opnieuw begonnen met de dierenzaak, maar weer failliet gegaan. Daarna is hij een computerzaak begonnen die wederom bankroet ging. Hij is vervolgens naar Rotterdam gegaan om een zaak te beginnen, maar ook daar weer failliet. Nu is hij dus terug in Harlingen met genoemde business. Mijn advies is dus: vingers ervanafhouden!!!!!!

Iedereen mag begrijpen dat ik graag gewild had dat dit een serieus bericht was. Het kan misschien wel serieus bedoeld zijn, maar absoluut onbetrouwbaar!

Groeten

Jolanda

• ren@

ik geloof er ook zo niet in.

natuurlijk pak je iedere strohalm aan om een dierbare te genezen.

en meestal kom je bedrogen uit.

ook ik hoop dat er eens een goed geneesmiddel komt die deze afschuwlijke ziekte kan genezen.

er zijn gelukkig ook mensen die wel genezen zijn.

ik heb zelf dierbaren moeten verliezen, en heb gezien wat kanker aanricht.

jolanda en iedereen die met deze ziekte moeten omgaan van moeder vader enz.

wens ik heel veel sterkte toe.

gr ren@

• Judith©

Hallo Jolanda,

ik begrijp niet waar je dit allemaal vandaan haalt. Wat ik in mijn bericht schreef is allemaal WAAR. Ik ben er toch zelf met mijn eigen ogen bijgeweest? Het is gewoon een feit dat mensen met een astrocytoom vierde graad het niet overleven (drie procent maar wel) en mijn zus is dankzij resonantietherapie er weer bovenop gekomen, tenminste, zo ziet het er nu wel naar uit!

Ik betreur het enorm dat je mijn goedbedoelde bericht zo de grond in stampt, mede omdat je totaal niet weet wat er allemaal gebeurd is de afgelopen maanden binnen onze familie.

Maar je zult vast wel weten wat het is om de hele nacht wakker te zijn, zenuwachtig en angstig voor de uitslag van de operatie, waar chirurgen urenlang mee bezig zijn. En dan je zus zien, helemaal in de war, niet kunnen praten, opgezwollen gezicht enz. Ik heb het meegemaakt, Jolanda en weet hoe afschuwelijk het is. Daarom wil ik andere mensen dat leed besparen.

Nogmaals: ik plaats dit bericht om andere mensen te helpen.

De man die het centrum heeft opgezet, heeft van oude televisieonderdelen een apparaatje gemaakt waardoor hij zelf weer kon lopen (hij was verlamd).

Dat werkte zo goed, dat hij het ook voor anderen wilde. En van het één kwam het ander.

Ik ga me verder niet verdedigen. De mensen die mijn bericht serieus nemen (ik woon zelf bij Amsterdam in de buurt en heb helemaal niets met het behandelcentrum te maken, dan alleen dat mijn zus er onder behandeling is)

adviseer ik om ze eens te bellen.

Ik heb hierover ook op het evangelieprikbord gediscussieerd. Vraag de mensen daar wat ik erover verteld heb. Daar nemen ze mijn verhalen tenminste wel serieus.

Het doet me oprecht pijn om te lezen dat mensen er zo tegenin gaan, zonder er zelf ooit geweest te zijn.

Ik hoop van harte dat er meer mensen zullen zijn die deze behandeling als uitweg zien! Ik hoop het van harte, mensen. Bij mijn zus werkt het!

Met vriendelijke groet,

Judith

• Judith©

ren@ je moet het zelf weten waar je in gelooft.

Ik had nog nooit van resonantietherapie gehoord.

Ik was er ook enorm sceptisch over.

Wat dacht je: dat ik ervaring heb met zussen die kanker hebben? Bij mijn zus begon het allemaal oktober vorig jaar en eind december moest ze met spoed naar het UMC voor een hersenoperatie, terwijl er met nadruk gezegd was dat er niet geopereerd kon worden.

En binnen enkele weken was die weggehaalde tumor (een astrocytoom vierde graad oftewel glioblastoma multiforme vierde graad) tot maar liefst 500 % weer aangegroeid. Hij zat boven haar linkeroor en was inmiddels naar de rechterkant en de hypofyse doorgegroeid.

Ze wilden gaan bestralen. De afspraken stonden al in de agenda.

En toen kwam opeens het behandelcentrum in t zicht. Er moesten moeilijke beslissingen worden gemaakt.

Uiteindelijk hebben we de knoop doorgehakt: Geen reguliere geneeskunde. Geen bestraling dus. Wel resonantietherapie (ook wel magneettherapie genoemd).

Ik dacht: het zal wel.

Maar het werkt! Mijn zus kan weer meer, ze voelt zich steeds beter, energieker.

Ze slikt nog wel steeds dexamethazon, maar de dosis is afgelopen week verminderd. Zo bouwen we het langzaam af.

Op de foto's is de tumor nog wel te zien, maar het lijkt alsof hij van zijn gifstoffen is ontdaan. Mijn zus kreeg dan ook een paar bulten op haar hoofd waar viezigheid uitkwam. Misschien, zo denk ik dan, is dat wel de rotzooi, de giftige stoffen die een hersentumor zo dodelijk maken en die zorgen voor de snelle celdeling.

Die laatste zin (even voor de duidelijkheid) is puur een idee in mijn hoofd, dus of het waar is weet ik niet.

Geloof me, ze praat steeds beter, voelt zich steeds beter en de uitslagen liegen er niet om.

In dat centrum, hebben ze mij verteld, geneest zo goed als iedereen!

Dan wil je dat toch aan iedereen vertellen?

Vriendelijke groet,

Judith

• Judith©

Beste Jolanda,

Dat er een persoon zit die de telefoon opneemt die een bedrijf of drie heeft gehad die failliet zijn gegaan,

wil nog niet zeggen dat het hele bedrijf malafide is.

Daarbij vraag ik me af of het wel klopt wat je zegt. Je ‘collega’ in Harlingen weet direct als hij iemand hoort aan de andere kant van de lijn, dat die persoon de eigenaar is van het bedrijf en dat hij allemaal zaakjes had die failliet zijn gegaan? Vreemd vind ik dat.

Je concludeert dingen, gegrond op veronderstellingen.

Ik concludeer dingen, gebaseerd op mijn eigen ervaringen.

Je kunt me emailen als je nog meer wilt weten. Ik kan je foto's sturen, ik kan je telefoonnummers geven, ik kan je overladen met allerlei bewijzen. U roept maar.

Jolanda, ik hoop echt dat jouw moeder beter wordt en dat anderen ook beter worden. Om die reden zet ik dit bericht op het prikbord. Het zou toch geweldig zijn als iedereen er vanaf wist?

Ik heb zelf gezien dat het werkt!

Ik heb mijn zus weer terug!

Met vriendelijke groet,

Judith

• Jolanda

Beste Judith,

Met mijn collega in Harlingen heb ik een heel erg goede band. Verder is hij er geboren en getogen, dus hij kent zo'n beetje alle mensen in het dorp.

Mocht dit gewerkt hebben voor je zus, dan is het des te beter voor jullie. Bij mij kan het er echter niet in, dat iemand die een dierenspeciaalzaak heeft nu in een keer de know-how heeft om mensen te genezen??

Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik vrees dat Eye4care een zaak is, die (VEEL!!) geld probeert te verdienen met de ellende van andere mensen. Zo ben ik er helaas al heel veel tegengekomen in mijn speurtocht naar een mogelijke behandelwijze!!

Ik durf van mezelf te zeggen dat ik nog redelijk nuchter kan blijven nadenken, maar hoeveel mensen reageren niet in blinde paniek op alles wat ze te pakken kunnen krijgen als ze te horen krijgen dat ze niet meer lang te leven hebben??

Ik heb het volste vertrouwen in het oordeel van mijn collega. Gelukkig heeft hij de moed om te zeggen dat het zaakje niet te vertrouwen is!

Je kunt me natuurlijk altijd mailen, maar dan moet je wel het adres gebruiken bij dit bericht, want bij de ander had ik een typfout gemaakt.

Groeten,

Jolanda

• carmen

Hallo Judith,

ja zolang je zus nog niet genezen is zou ik niet te hoog van de toren blazen, ik zeg dit voor je eigen bestwil omdat mijn oom ook overleden is aan kanker, hij heeft zn heldere momenten gehad dat ie er bijna gezond uitzag wat huidskleur betreft en we er allemaal positief tegenaan keken, een week later overleed hij. je zus is nog niet beter al lijkt ze dat wel te worden, de tumor zit er nog steeds jammergenoeg, je hoort genoeg over allerlei kwakzalvers of hoe ze dan ook genoemd worden die de boel in de maling nemen en er vandoor gaan met de winst nadat ze de schade hebben aangericht met hun praktijken. bedenk, als er echt zon behandelmethode was die genezend werkte, dan was die allang ontdekt in de grootste en bekendste medische centrums zoals bijv. het Vu-medisch centrum door de beste dokters die er bestaan. je met het natuurlijk zelf weten en ik wens jou en je zus toch heel veel sterkte toe, ik hoop dat ik en de rest ongelijk hebben al denk ik van niet.

Groeten Carmen

• rita

Ik lees dit bericht met veel belangstelling want waar ik woon (in de buurt van Eindhoven) is er ook zo'n praktijk. In het begin van mijn ziekte ben ik daar ook 2 keer geweest en ik moet zeggen, er zaten daar mensen die van eigen zeggen ontzettend opgeknapt waren en niet alleen van kanker.Ik ben er niet meer naar toe gegaan omdat ik me er niet happy voelde maar ondanks dat had ik er wel vertrouwen in. Alleen ik denk dat je er zelf een goed gevoel bij moet hebben en dat had ik niet. Momenteel gaat het goed met me, ook zonder die therapie.

Ik weet dat er een internetpagina is over resonantietherapie. Geef hem als zoekpagina in en je vindt er de benodigde informatie.

Groetjes Rita

• manon

Ik ben het met je eens Jolanda, het is eigenlijk te gek voor woorden, dat zoiets uberhaubt bestaat en dat mensen daar in geloven, maar ja, niet iedereen is hetzelfde.