Symptomen darmkanker

• Girly1981

Ik kan het me voorstellen dat je vriend erg ongerust is. Mag ik vragen hoe oud je vriend is? Darmkanker komt zelden voor onder de leeftijd van 50 jaar. Zoals al eerder gezegd, kan het ook een ontsteking zijn.

• merel

Kanker kijkt niet naar leeftijd, ze zeggen ook dat borstkanker niet vaak voorkomt onder de 50 maar de realiteit is toch heel anders en zo ook met andere vormen.

• Keesje

Ik laat jullie zeker weten hoe en wat. Dank jullie wel voor de belangstelling. :-)

De persoon in kwestie is trouwens 37.

• marielle

tuurlijk, maar op het moment dat er nog niets zeker is, kan dat wel even een beetje geruststellend werken. Met angst schiet je ook niets op tenslotte. Het is wel logisch dat het aanwezig is, maar zolang er niets bekend is, is het zonde het ‘nu’ te laten verpesten door doodsangst van mogelijk kanker.

• Marja

Terug van vakantie daar ben ik weer. Marja.

De symtomen die beschreven worden horen ook bij de chronische ontstkingsziekten Ziekte van Crohn en Colitus Ulcerosa. Beide zeer vervelend ziektebeelden. Een dochter van mij heeft colitus en het is een zeer ingrijpende ziekte. Pijnlijk, constant bloeden en omdat de wetenschap nog niet alle antwoorden heeft wordt meestal prednison voorgeschreven als de ziekte “vlamt”, heel erg. Ik hoop voor je vriend dat het een tamelijk onschuldige darmziekte is. Heel veel sterkte gewenst. Biedt in ieder geval een schouder om tegen aan te “leunen”. Marja