vraagje

• anja

die frits, beter bekend als dick, probeert ieder prikbord te verknallen, maar wat ie hier doet gaat echt te ver, heb hier ook geen woorden voor………. erg dat iemand zo respectloos kan zijn……….. voor jullie allen heel veel sterkte, groetjes anja

• jans

je moet de mensen gewoon even waarschuwen mandy voor dick (frits) dit is geen prikbord voor zottigheid.

• Anietje

Toch moet je een beetje voorzichtig zijn met deze uitspraken meiden (Mandy, Anja en Jans). Helemaal mee eens dat ie op een ander prikbord de boel loopt te vergallen, maar het zou wel eens wel écht waar kunnen zijn wat ie hier verteld.

Beetje mee uitkijken….

Groetjes!

• mandy

Nou beste Anietje, dan moet je mijn tekst nog maar eens nalezen. Verder vind ik het heel begrijpelijk hoe Anja en Jans reageren. Ik heb alweer spijt dat ik me zo ingehouden heb.

Groetjes terug

• meelevend persoon

Wat is nu hier de bedoeling van ????????? En over welke prikborden hebben jullie het dan

• anja

hij treitert alle prikborden, helaas………………… maar zoals die hier zijn verhaal deed, ging ons echt even te ver…………..hier komen mensen die steun zoeken bij elkaar………….groetjes, anja