Ralf….Niemand heeft bewijs dat door chemo je de kanker hebt overwonnen….niemand weet of het terug komt….Maar ik heb zelf ook geen kanker, en er is ook niemand die kan zeggen of ik het wel of niet krijg…Niemand heeft zekerheid!!! That's Life!! Niemand heeft zekerheid in het leven, ik kan ook nu naar buiten gaan en onder de trein komen,een ongeluk krijgen….Wij hebben de chemo met beide handen aan gegrepen, omdat de overlevingskansen erg groot waren!! Meer dan 80%.deden we dat niet dan was het meer dan 80% dat we Rowan zouden gaan verliezen……Wat kies je dan? Zeggen van nee ik ga geen chemo, maar zoeken naar wat anders….Ik zou een moordenaar van mijn eigen kind zijn geweest….
Maar goed ik denk dat jij voorzichtig moet zijn met wat je op het internet zet,hier op het prikbord…je kunt mensen erg kwetsen! Pijn doen…mensen met kanker hebben al genoeg te lijden!!Maar dat besef je pas als je er zelf middden in zit…geloof mij…..Wanneer je dag in dag uit met kanker hebt te maken…dan wordt je kijk anders dan de jouwe op kanker…..
En nogmaals alles wat op het internet staat over kanker…geloof niet alles,staat hier ook ergens op het prikbord trouwens…vertrouw niet alles, maar ga op je behandelend arts af.
Gr,Miranda