Hoi Patrizia
Nog van Harte gefeliciteerd met je 25e verjaardag. We weten dat onze verjaardagen niet meer het zelfde zal zijn. Moeder hoort er gewoon bij , ze kwam altijd met een orgineel leuk cadeautje ( niet dat dat het belangrijkste was) , maar dan voelde je nog beetje kind. Ik ben zondag even naar het graf geweest, en even zitten te denken wat we voor leuks kunnen doen om het een beetje aan te kleden. Dus maar besloten als het weer wat mooi is om veel mooie schelpen te zoeken en daar op te leggen. Met natuurlijk heel veel vrolijke kleuren bloemen.
Heb jij dat trouwens ook dat je soms zo somber bent, dat je je moeder zo mist , en niet weet wat je kan doen, dat het zo benauwd is dat je haar nooit meer kan zien , of horen. Slaap ook heel slecht , en droom heel veel en heel naar. En denk soms maar eens dat ik met iemand maar eens moet gaan praten. Dat ik er soms niet alleen uit kom met het verdriet. Ik heb wel hele lieve vriend hoor, maar die begrijpt het niet helemaal zoals vele andere mensen om me heen. Die willen er gewoon niet over praten. Dus moet maar eens wat advies gaan vragen aan de huisarts. Ik ging dus zondag met de auto naar Arnhem en begon al te janken in de auto , kon het gewoon niet ophouden. En ging toen naar mijn stiefvader , het huis dus van mijn moeder, en ik vindt het zo moeilijk om daar te komen , al haar herinneringen. Haar stapel kleren liggen nog precies zo , als toen ze voor het laatst naar het ziekenhuis moest. Daarom ben ik wel blij dat ik ver vandaan woon. Het doet mij nl. heel veel pijn en verdriet , om het huis te zien. Bij jouw zal dat wel anders zijn , of heb jij het zelfde. Nou Patrizia ga maar even wat eten , en naar de sportschool. Ik hoop voor je een beetje goede dag , en kop op!!
Liefs jose