longkanker

• miriam

hoi sandra

ten eerste spijt het me heel erg van je opa.

ik mis mijn opa ook nog heel erg . hij is ook an longkanker dood gegaan. nu mijn vader zo ziek is .weet ik er niet mee om te gaan . ik reageer me vaak op mijn man af . ik weet dat ik dat niet moet doen. maar ik kan er niets aan doen.ik heb het gevoel dat ik zo veel mogelijk moet vraagen. zo had mijn dochter een onder werp van school over de oorlog.ik zij tegen haar dat ze dat aan opa moest vragen. dat heeft ze ook gedaan .en hij doet het gelijk voor haar. ik wil er egt alles uit halen. en geniet er elke dag van zo lang hij er nog is .groetjes miriam

• Linda

Sandra, hoe is het met je?

Linda

• sandra en marcel

hai

ten eerste hartstikke bedankt allemaal.erg lief van jullie

de crematie is erg mooi gegaan,ik heb de gedicht samen met mn moeder voorgelezen.ieder de helft..ik heb zelfs mijn zusje erg veel getroost,

dat is erg goed gegaan.maar toen het tweede nummer kwam moest ik wel huilen

maar ff eigenlijk.

ik voel me eigenlijk wel schuldig dat ik me rustig voel.

maar als ik zijn gezicht zie nog in de kist met een lach op zijn gezicht denk ik,lieve opa je hebt geen pijn meer,miriam jij kan er echt niks aan doen dat je soms tegen je man uitvalt,hij begrijpt het ook wel hoor.,

maak je daar maar niet druk om

ik val ook wel eens tegen mijn vriend uit,maar hij begrijpt het wel zegt ie,

en jou man doet het ook wel.laat dat onderwerp over oorlog aan dr opa over.jij hebt nu andere dingen aan je hoofd.

je dochter word geholpen,door dr opa…..

miriam en andere als jullie je hart willen luchten ga je gang,

we maken allemaal hier ongeveer het zelfde mee,allemaal hebben we het erg zwaar.gelukkig bestaat deze forum.om elkaar te steunen,

want andere die er ver naast staan.bijv.vrienden begrijpen het soms niet.kunnen ze niks aan doen hoor.maar hier weet iedereen hoe hier zich eigen voelt.

liefs sandra

• miriam

hallo sandra

het doet me echt goed om met jullie allemaal er over te vertelen.

want mijn gevoel zegt me dat het wel eens erg snel kan gaan .ik ben er nu veel meer mee bezich dan in het begin.en vind het heel fijn dat ik ergens mijn hard

kan luchten.en meschien anderen er mee kan helpen

veel liefs miriam

• sandra

hai miriam

ben hartstikke blij dat je je hart kan luchten,

als jou gevoel zegt dat het nu erg hard gaat zal ik zeggen geniet wat je nog met diegene hebt.

want je moet wel denken elke dag kan de laatste zijn natuurlijk.

wat wij hebben gedaan met opa is veel heriineringen opgehaald.

en ook over de dood gepraat.

hij was niet erg bang want hij geloofde in leven na de dood.,

we waren wel blij dat ie niet bang was,

hij zei ik ga weer naar mijn moeder toe,

we hebben samen allemaal heel veel gehuild.

misschien zijn we daarom zo rustig.,omdat we veel afscheid genomen hebben,.

lucht je hart

liefs sandra

• Linda

Hoi Sandra,

fijn om te horen dat alles goed verlopen is tijdens de dienst. Nog beter dat jijzelf er vrede mee kunt hebben. Wat goed van jou en je moeder dat jullie samen dat gedicht hebben voorgelezen.

Ik wens je nog veel sterkte toe voor de komende periode. Je zal mij ook nog wel zien hier en daar op dit prikbord!

Veel liefs; Linda

• sandra

hai linda hartstikke bedankt.,

ik wens jou ook heel veel sterkte toe,

liefs sandra en tot ziens op de forum

• miriam

hallo allemaal

ik heb even niets van me laten horen.ik heb het nog steeds heel erg zwaar.

als ik mijn vader zie schik ik me elke keer weer .hij gaat met de week achter uit.

hij valt nu heel erg snel af. eten smaakt hem niet meer drinken wild hij ook niet .

hij heeft nu last van zijn keel. als ik nu aan kerst denk of aan een kaartje voor de kerst dan kan ik wel janke, ik kan hem geen kaartje stuuren de gedachte dat hij er

binnen kort niet meer bij ons is . kan ik op dit moment niet aan . ik kan het er wel moeielijk mee hebben maar mijn vader moet het wel door maken.maar dat ik hem moet missen vind ik vreselijk

groetjes miriam

• trudy

hoi ik ben trudy

bij mijn vader 62 jaar is in januari longkanker ontdekt mijn vraag aan iedereen wie het mee heeft gemaakt hoelang hebben jullie er nog van kunnen genieten

• miriam

hallo trudy

dat kan je bijna niemand vertellen.

want dat is bij iedereen anders.bij mijn vader is het ondekt 2 jaar geleden.

nu begind het pas echt duidelijk tewoorden, we zien hem nu echt achter uit gaan.

ik wens je heel veel sterkte.

miriam