forums waar ik met lotgenoten van mijn leeftijd kan praten

• channie

Hoi,

Wie weet een forum of site waar ik met lotgenoten van mijn leeftijd kan praten. Niet dat het uitmaakt dat iemand ouder is, maar kan er niet echt over praten met vrienden of vriendinnen over het feit dat er bij mijn moeder borstkanker is geconstateerd.

Alvast bedankt,

Groetjes,

Chantal

• marielle

hoi channie,

wat zijn voor jou leeftijdsgenoten??

groetjes marielle

• channie

Hoi Marielle,

Leeftijdsgenoten zijn voor mij meiden/vrouwen van 20 tot 35 jaar aangezien ik zelf 26 jaar ben. Ik had hiervoor al op de site kankerspoken gekeken maar daar zag ik dat de gemiddelde leeftijd 17 jaar was.

Ik heb zelf deze vreselijke ziekte niet, maar mijn moeder wel en kan er op de een of andere manier niet echt makkelijk met vrienden/vriendinnen over praten.

groetjes,

Chantal

• carla

hallo chantal.

ik ben geen leeeftijd genootje van je.

ik ben 46 jaar.

maar ik heb wel borstkanker gehad.

en ik wil wel met je er over praten.

als je er behoefte aan hebt.

er is ook een site van vrouwen met borstkanker.

die heet leven met borstkanker.

je kunt daar ook lid van worden.

en je hart daar luchten.

je mag me ook mailen.

groetjes carla

• marielle

Hoi channie,

ja ik had 2 sites in gedachten; kankerspoken als je jong was, en anders www.diagnose-kanker.nl hier heb je ook mailgroepen voor ‘naasten’ van een kankerpatient, waar dus veel volwassen ‘kinderen’ zitten van een ouder met kanker.

Misschien heb je er wat aan!

groetjes marielle

• channie

Hoi Carla,

Bedankt voor je reactie en het geeft niet hoor dat je geen leeftijdsgenote bent. Het is gewoon zo dat vrienden en vriendinnen mij vaak het gevoel geven van waar maak jij je druk om. Jij bent niet degene met borstkanker maar je moeder. En soms is het makkelijker praten met iemand van je eigen leeftijd vandaar dat ik het ook vroeg. Dat neemt niet weg dat ik het juist tof vindt van anderen die ouder zijn en de ziekte hebben of hebben gehad toch met mij erover willen praten.

Ik zal zeker een kijkje gaan nemen op die site.

Bedankt en groetjes,

Chantal

• channie

Hoi Marielle,

Bedankt voor je tip, ben er even gaan kijken. Denk dat ik het ff rustig op me moet laten inwerken, want het duizelt een beetje. Kan ook komen doordat we nu weer 2 weken moeten wachten tot mn moeder weer naar het ziekenhuis mag voor de zoveelste mammografie en echo. Zolang wij thuis maar blijven lachen tegen mn moeder en onze ware gevoel niet tonen, komt zij er waarschijnlijk ook wel doorheen.

Groetjes en bedankt,

Chantal

• sil

hai channie,

allereerst wil ik je laten weten dat ik het echt rot voor je vindt…ik weet hoe het voelt alles staat op zijn kop….

heb je toevallig de flair van deze week gelezen??

als je eens met me wil mailen mag dat gerust.

heel belangrijk dat je je ei kwijt kan en kan praten met iemand die begrijpt wat je voelt.

liefs sil

• Pippi

Hoi chantal

Als je wilt kan je met mij ook praten erover. Mijn moeder heeft borstkanker met uitzaaiingen. En ik ben zelf 33 jaar . In iedergeval veel sterkte.

Groetjes Pippi

• channie

Hee Sil,

Bedankt voor je berichtje en voor je begrip.

Ik heb de flair van deze week niet gelezen. Maar zal morgen ff bij de winkel gaan kijken.

Idd mn wereld staat op zn kop en heb het geprobeerd door er nie teveel aan te denken door me op mn werk te storten, maar dat blijkt ook niet echt de juiste oplossing :-(

Het is nu weer ff 2 weken in spanning zitten om te kijken of er weer een kwaadaardig gezwel bij mn ma in der borst zit.

Liefs

Chantal