brief voor pappa

• Funky

Hoi Angela,

ik wens je veel sterkte toe, probeer nog te genieten van de momenten die je nog wél hebt! Veel kracht en liefde!

Linda

• Funky

Hoi Rakkertje,

met mij gaat het redelijk goed. Ik had meer zorgen om mijn moeder.

De manier waarop we de laatste drie weken voor mijn vaders overlijden hebben doorgemaakt waren, voor mij althans al een manier om goed afscheid te kunnen nemen. En het regelen van de crematie was voor mij persoonlijk echt een afsluiter.

Ik ben vrij snel na de crematie weer aan het werk gegaan (kon niet anders) en dat is eigenlijk best goed geweest. Even een reality-check. Met beide benen op de grond. Ik werk met kinderen dus ik moet mijn aandacht er goed bijhouden, dus geen ruimte om te gaan malen. Ik heb wel zo mijn huilmomenten hoor, vooral als ik foto's zie, dan gaan de sluizen goed open. Maar dat mag ik ook van mezelf en eerlijk; het lucht heel erg op!

Mijn moeder doet het ook erg goed, ze is vrij zelfstandig merken mijn broer en ik. Meer dan we ooit hadden durven dromen! Ze moet nu natuurlijk veel praktisch dingen zelf regelen en dat doet ze dan ook. Zelfs met instanties die post bezorgen op mijn vaders naam belt ze zelfstandig op om te zeggen dat die informatie niet meer klopt, dat vind ik heel sterk. Juist omdat dat hele moeilijke momenten moeten zijn! Blij om te horen dat het jou ook redelijk goed afgaat…(wat is goed in zo'n situatie), ik hoop dat anderen wat aan onze verhalen hebben.

Voor nu wens ik je nog veel meer sterkte en kracht en een groet uit Amsterdam!

Linda

• angela

Dank je wel Linda