Sorry, kan het echt niet laten om te benadrukken, wou het niet zeggen om jullie niet te kwetsen, mijn vader gaven ze ook ongeveer 1 jaar, maar heeft de 4.5 maand niet eens gehaald, de chemo heeft niks kunnen doen.
Vraag me af wat ze tegen deze meneer hebben gezegd over de chemo, bij mijn vader was het namelijk zo dat ze zeiden dat hij het zoiezo niet zou redden. Maar dat ze doormiddel van chemo willen proberen om hem zo lang mogelijk zonder pijn in leven te houden. Dus gewoon eigenlijk tijd rekken, leek ons prima als dit zou kunnen zonder dat hij pijn zou lijden. Na zijn reeks chemokuren was de uitslag niet goed, het was alleen maar verder uitgezaaid, de chemo had dus helemaal niks uitgehaald.
Ik wil hiermee alleen maar benadrukken dat jullie er heel goed stil bij moeten staan dat het misschien niet meer te genezen is en dat jullie de tijd moeten nemen om van elkaar ook te genieten zodat je mooie herinneringen kunt hebben. Zeg dingen die je wilt zeggen tegen elkaar. Ik wou zoveel dingen zeggen maar kreeg ze niet allemaal eruit omdat ik me vader niet aan het huilen wou maken omdat hij zich dan rot zou voelen om hoe ik me voelde.
Maar als jullie dingen te zeggen hebben doe dit dan alsjeblieft voordat het te laat is.
Weet dat dit nogal negatief overkomt en dit willen jullie misschien helemaal niet lezen maar wou het toch even zeggen. Hoop ook echt met heel mijn hart dat het goed komt met deze meneer, jullie familielid.
Sterkte