Xeloda + ABRIKOZENPITTEN = GOED OF SLECHT?

• Annie-nym

Lieve mensen,

graag wil ik meer info over mensen of mensen die je kent, die het medicijn Xeloda hebben gebruikt in combinatie met abrikozenpitten.

De dosering is 4 Xeloda pillen per dag, voor iemand die darmkanker heeft, met uitzaaiing in de lever en lymfeklieren. Ik wil graag meer weten over goeie als slechte ervaringen van het gebruik van de abrikozenpitten. Bij abrikozenpitten.nl werden ze aangeboden voor 25, 50 euro per kilo is dat duur of goedkoop? Ik kom uit Limburg, misschien dat iemand een betere leverancier weet in het zuiden.

Ik wil ook graag weten hoevaak en hoeveel pitten men heeft genomen.

Jullie reacties kunnen me erg goed helpen…

Alvast hartstikke bedankt…. kusjes Annie

• Linda

Hoi Anny-nym,

Xeloda ken ik niet uit het medijnen-bestand van mijn wijlen vader.

Maar er zijn zoveel soorten medicamenten. Ik denk dat je bij de apotheek best goede info kan krijgen over dit medicijn en anders misschien bij een oncoloog.

Wat betreft de abrikozenpitten; Op dit prikbord was dit al eens een item, even terugscrollen en dan kom je precies uit bij de mensen die hier ervaring mee hebben. Ik kan je er helaas niet mee helpen, veel succes met je zoektoch naar antwoorden op je vragen!

Linda

• beertje

Hoi Annie

Ik ken wel het medicijn xeloda , mijn moeder gebruikt nu een half jaar xeloda en ze heeft borstkanker met uitzaaiingen, en gelukkig gaat het nu goed met haar en is de tumorwaarde naar beneden gedaald. Zonder abrikozenpitten kan dat dus zeker . En ik denk dat het bij sommige misschien werkt maar lang niet bij iedereen. In iedergeval succes met het vinden van de abrikozenpitten.

groetjes Kika

• Marcel

Beste Annie,

Mijn vader is vorig jaar feburari overleden agv uitgezaaide darmkanker. Hij heeft toen Xeloda een tijd lang gebruikt. Toen mijn vader ziek was heb ik veel gekeken op deze site en zo af en toe kijk ik nog wel eens vandaar dat jouw bericht mij wel opviel. De meest vervelende bijwerkingen voor mijn vader waren het hand en voeten syndroom. Je handen en voeten worden zo droog en dun dat je er eigenlijk niet meer veel mee kan doen als het erg wordt. We hebben er erg veel tegen proberen te doen maar het had allemaal maar weinig effect. Goed insmeren met vet etc. Van die abrikozenpitten heb ik nog nooit gehoord dus kan ik niet veel over vertellen. Ik hoop voor jullie dat het werkt. Als je nog meer wilt weten dan kan je gerust je vragen stellen ik zal morgen even kijken of je hebt gereageerd. groetjes Marcel

• Anne

Hoi hoi

Lees eens op

http://www.kwakzalverij.nl/php/display/index.php

en dan tik abrikozen pitten in,

ja ik weet dat ze zeggen het helpt maar ik zou zeggen lees het eens goed na.

ik persoonlijk…….als kankerpatient die niet meer beter word ben er sceptisch over.

Sterkte Anne

http://www.members.lycos.nl/anne49/

• Martine

Hoi Annie,

Kijk voor meer info eens op www.abrikozenpitten.nl

Gr, Martine

• Annie-nym

Hoi Martine,

bedankt voor je berichtje, ik was al op die pagina geweest. Maar ik was benieuwd of iemand ervaring had met abrikozenpitten in combinatie met dit geneesmiddel.

Groetjes Annie

• Annie-nym

Hoi Marcel,

volgens mij ben ik tijdens de afgelopen weken jouw verhaal ook tegen gekomen.

Ik weet niet meer precies hoe de verloop van de ziekte van je pa is gegaan, maar het lijkt me wel fijn om er met jouw over te praten. Vooral omdat het om dezelfde vorm van kanker gaat en ook in het vijfde stadium. Inderdaad heeft hij ook last van droge voeten. Maar omdat hij er voorheen ook wel eens last van had, hadden we niet direct deze link gelegd. Sinds de 2e chemo is hij er iets slechter aantoe. Heeft nog moeten overgeven. En ondanks de stoma, heeft hij nog bloed in zijn ontlasting gehad van de tumor. Een paar weken hadden de doktoren voorspeld dat hij nog 1 á 2 jaren te leven heeft. Wat ik graag van jou zou willen weten is, hoe lang de doktoren voor jouw pa hadden voorspeld dat hij nog te leven had.. En hoe lang hij uiteindelijk geleefd heeft?.. Zijn de haren van jouw pa uitgevallen van de chemo….zoja… na hoeveel kuren was dat ongeveer?.. Heb je misschien nog tips om de bijwerkingen van de medicijnen of chemo of bestraling draaglijker te maken?… Hebben ze je pa ook bestraald? Doet dat erg pijn … en heeft hij er veel last van gehad? Nou , alvast hartstikke bedankt dat je je verhaal over je pa hebt willen delen… en als hier te gevoelige vragen in zitten, hoef je ze echt niet te beantwoorden.

Groetjes Annie

• Annie-nym

Hoi Linda,

Ik heb jouw verhaal volgens mij ook gelezen. Het kan zijn dat je vader het niet heeft gehad, want het is een nieuw medicijn. Maar hoelang het toegepast wordt weet ik ook niet. Ik wilde vragen of je mischien nog tips hebt. Met name tips om de bijwerkingen van deze ziekte, medicijnen, chemo en bestraling wat draaglijker te maken? Ik hoop het…

Hartstikke bedankt,

Annie

• Annie-nym

hoi Kika,

hartstikke bedankt voor je berichtje. Na hoeveel maanden constateerden de doktoren een daling van de tumorwaarden, als gevolg van het gebruik van xedola?

Krijgt jouw moeder ook chemo's (dagopnames) en bestraling toevallig?

Heeft jouw moeder ook bijwerkingen gekregen van Xedola? Zoja, welke?

Nou, ik ben in ieder geval blij dat dit medicijn goed werkt bij je moeder. Ik wens je veel sterkte… en hoop dat dit medicijn bij mijn schoonpa ook zo goed aanslaat…!!

Groetjes Annie