uitgezaaide borstkanker

• Martien

Wat sneu om hier een advertentie tussen te proppen.

• Frans

Jammer dat je deze sites niet goed doorgenomen hebt. Er staat heel veel goede en belangrijke informatie in, tenzij je kiest voor: “liever regulier sterven dan alternatief leven”

• Martien

Jammer voor jou maar ik lees dit soort dingen dus wel en het heeft een nogal hoog bullshitgehalte. Op beide sites wordt je met een hoop blabla een beetje het bos ingestuurd. Een hoop informatie over dingen die best wel eens gezond zouden kunnen zijn. De limit is werkelijk de disclaimer onder beide pagina's;

"DISCLAIMER

The contents of this website are based upon the opinions of the respective authors and are not intended as medical advice. Make your own health care decisions based upon your research and in partnership with a qualified health care professional."

Daar bedoelen ze het mee, wij weten het ook niet en als het mis gaat is het je eigen schuld.

Tenslotte, ik weet dat ik dood ga aan de kanker en ik wordt kotsmisselijk van pedante mannetjes die gaan lopen roepen dat als ik hun onzintherapietjes niet ga doen, dat ik mijn dood dan aan mijzelf te wijten heb. Je zou je moeten schamen dat je dit soort onzin uitkraamt, maar waarschijnlijk weet je niet beter.

• xxx

waar gaat dit over. Ga lekker iemand anders vervelen. En stop met je eigen medelijden. "Martien

• angela

hallo , kunnen we het even netjes houden hier, lijkt me wel net zo fijn.

Wat heb je er nou aan om hier elkaar af te zeiken, het is hier om er voor elkaar te zijn. groetjes Angela

• bertus

laat je niet gek maken meid

ga eens kijken op www.diagnose_kanker.nl daar is een mailgroep en een chatbox voor mensen met kanker en daar kan je zoveel vragen als je maar wil

heel veel sterkte van mij

groetjes bertus