Hersentumor

• Linda

Beste Oscar en Carola,

ik hoop oprecht dat jullie allebei zullen genezen en dat jullie misschien de steun bij elkaar kunnen vinden die jullie zoeken!

Heel veel sterkte, en Carola; Ik zal heel erg voor je duimen op de dag van je operatie!!!

Linda

• oscar mul

Hoi Carola, ik wens jouw heel veel succes morgen (4-8). En laat gauw weer wat van je horen als je daar behoefte aan heb. gr. oscar mul

• oscar mul

Hoi allemaal, over 10 dagen word ik geopereerd aan mijn hersentumor (hij is kwaadaardig) het word een open hersenoperatie ze gaan zo veel mogelijk weg halen als mogelijk is , dit van wege het gebied waar de tumor zich bevind dit is namelijk linksvoor ongeveer 2,5 tot 3 cm diep vlak bij mijn spraak en begrip. Deze biop word dan opgestuurd naar het lap voor onderzoek en dan hoor ik meer over de gradatie en soort kwaadaardige tumor het is. Daarna bestraling ongeveer 5 weken en dan gemo? Wie wil er met mij mailen over dit onderwerp ,ik ben een erg positief mens maar dit is binnen 3 weken toch onmenselijk! Met hoopvolle groeten Oscar Mul 35 jaar oud en gelukkig getrouwd en wij hebben 2 dochtertjes 1 van 5 jaar en van 1 jaar oud.

• bjurn

Hee, beste Oscar.

Wil je heel erg veel sterkte wensen( en jou niet alleen).

Ben vanaf 12 t/m 26 aug. zelf op vakantie maar bel je daarna snel hoe het met je gaat.

Sterkte en hou je taai.

vriendelijke groeten bjurn.

• oscar mul

Carola, ik ben ook al geopereerd 10/8/05 en ik ben alweer thuis. bel of mail mij eens hoe het met je gaat. gr. oscar mul.

• oscar mul

Hoi Bjurn, ik ben alweer thuis. Volgende week moet ik bellen voor de uitslag van de tumor. Gr. Oscar Sanny Mul