Ik weet zelf sinds september 2004 dat ik een hersentumor heb, kwaadaardig maar niet zeer ernstig. (teminste, kan kanker niet ernstig zijn….) Ook ik ben er door een epileptische aanval achter gekomen. Hij groeit op dit moment niet, er was geen haast om hem weg te halen, ik mocht er rustig over nadenken of ik hem weg wilde laten halen of kijken hoe hij zich ontwikkeld. Aangezien hij groot is, 6 bij 5 cm heb ik inmiddels voor een operatie gekozen.
Donderdag 4 augustus wordt ik geopereerd in het ErasmusMC. Dan gaan ze via een wakkere hersenoperatie de tumor zoveel mogelijk weghalen. Dat betekend dus dat ik tijdens de operatie bij bewustzijn ben zodat (kort gezegd) de chirurg precies weet waar hij moet snijden zonder dat er belangrijke functies uit zullen vallen.
Ik ben 28 jaar en heb een jong zoontje van 20 maanden, je leven stort in. Weet er alles van.
Zou er graag meer over willen vertellen maar ik ben dus de aankomende tijd niet bereikbaar…..
Maar 1 tip, het Erasmus MC in Rotterdam vind ik een aanrader. Was eerst in Utrecht onder behandeling maar was niet tevreden, via een seccond opinion kwam ik hier!
Sterkte met alles waar je nu mee te maken krijgt! (Gaan ze opereren?)
Groetjes Carola