abrikozenpitten

• Gerard

Beste Amanda,

Hoe is het met je moerder gegaan en wat voor soort kanker had ze? Mijn moeder neemt nu 20 pitten per dag en zij lijdt aan longkanker en uitzaaingen in de hersenen en rug. Haar de tumor in de long lijkt minder te zijn op foto's. Dat kan ook door de bestraling komen.

Ik hoor graag van je.

Groet,

Gerard

• Kees

Beste Benny

Ik wil even wat misverstanden uit de weg ruimen:

1. Met abrikozenpitten wordt er niemand uitgebuit. Integendeel, ze zijn zeer goedkoop i.v.m. andere therapieën.

2.Abrikozenpitten bevatten geen blauwzuur, dat eerst verwijderd moet worden. In abrikozenpitten zit leatrile (B17). In kankercellen wordt leatrile gesplitst en daar komt er pas blauwzuur vrij, maar dan in de kankercel. Als je dagelijks 60 pitten eet met enkele appels of zo, dan merkt een gezonde volwassene nauwelijks iets van negatieve bijwerkingen van de pitten. Vergelijk dat maar eens met de bijwerkingen van bestraling of chemotherapie.

De pit moet wel inderdaad gemalen of gekauwd worden.

Lees ook eens op http://www.b17.nl/ voor een succesverhaal en meer informatie.

benny schreef:

>

> Ik wilde even reageren op dit onderwerp, omdat ik er niet

> tegen kan dat er mensen zijn die hier op deze wijze zeer

> zieke mensen uitbuiten.

> Ik heb ong. 20 jaar geleden gelezen dat de werkzame stof in

> abrikozenpitten vitamine O of B13 is en dat deze een goed

> effect heeft tegen Kankerbestrijding, alleen de werkzame stof

> zit in de pit en wordt niet vrijgemaakt door het zo in te

> slikken.

> De pitten moeten dus gemalen worden, een bijkomend probleem

> hier is dat er ook een kleine hoeveelheid blauwzuur

> (levengevaarlijk) in zo'n pit zit, dit moet dus eerst via

> chemische reactie verwijderd worden.

> Dus de pit zo inslikken heeft geen nut.

>

> Benny

• gerard

die pitten kan hij gewoon nemen goed kauwen dat is wel belangrijk k zelf neem 50 tot 60 piten per dag ik heb zelf longflieskanker is niks meer aan te doen na 2 gemos en een pillen kuur caseva was voor mij wel genoeg ik konniks meer was al blij dat ik smorgens weer wakker werd nou (blij) ben 16 jan met alles gestopt ben =/-de 22 januarie begonnen met 40 pitten per dag nu loop ik weer met me hond alshet niet erg waait 5 keer per dag

het avl kon ook niks meer doen ik was te zwak, dus of het de pitten zijn of me gestel wie zal het weten maar ik ga er wel mee door

de huisdokter die lacht er maar wat schaapachtig om dus daar hoef je niet aan tekomen

gr

gerard

ik koop de pitten hier

www.gezondheidaanhuis.nl

groetjes gerard