abrikozenpitten

• amanda

Hallo Carina, Wat fijn dat je vader er baat bij heeft. Mijn moeder is ook ontzettend opgeknapt…..ze heeft energie, voelt zich beter dan ooit, kleur op haar gezicht en is er heilig van overtuigd dat die pitten hun werk doen. Nu heb ik wel 3x zoveel betaald dus vroeg ik mij af of ik eventueel het adres zou mogen zodat ik ze ook daar kan afnemen. Alvast bedankt!!! Groetjes van amanda

• Carina

Amanda,

Wat fijn om te horen dat jou moeder er ook zo'n baat bij heeft, hoop doet leven !!!

Ik woon in Noord Holland en in Heerhugowaard is een bedrijf in bakkerijgrondstoffen (Fa. Bruin) die verkoopt ze. Hoop dat je er wat aan heb ?!?

groetjes, Carina

• Kees

Het ideale is 60 pitten per dag. Op http://www.kanker-actueel.nl/ vertelt iemand zo genezen te zijn van prostaatkanker.

• magda mocnik

Hallo lezers en lezeressen van dit bericht! Is er iemand die mij een adres kan bezorgen van een firma in Belgie die bittere abrikozenpitten levert? Bij voorbaat dank en sterkte voor iedereen die momenteel strijd voert tegen kanker. Jullie mogen mij bellen op mijn GSM nummer in Belgie: 0473/394427 vanuit Nederland 0032/473/394427.

Is er misschien ook iemand die baat heeft of heeft gehad bij behandeling van kanker door magnetiseren of handoplegging? Laat het mij s.v.p. weten!

• Hans

Ik eet (nog) geen pitten maar heb wel een therapie gevonden wat kan helpen tegen allerlei ziektes dus ook tegen kanker.

Zelf ben ik 3 feb 2006 opgegeven (longca.) en zou nog +/- 6 weken hebben. Nu zit ik dit te typen en voel me super!!!

Op 18 mei een ct-scan gehad…de tumor was niet meer te zien!!!

In oktober mag ik weer op controle komen.

Resonantietherapie…te vinden op bv :

www.ngcenergyhealing.com

www.soundimpulse.nl

Of “google” eens op Rife of Lakovsky.

Voor de ongelovigen die dit lezen, aub geen onzinnig commentaar over iets waar jezelf totaal geen verstand van hebt.

Mij (en vele anderen) heeft het tot zover prima geholpen!!!!

Sterkte aan alle kankerpatienten!!

• Li

Beste Hans,

Mijn moeder heeft nu ook longkanker en weet niet wat ze te wachten staat. Afhankelijk het onderzoek overweegt zij chemo. Kleincellig of grootcellig kanker en alle andere vormen wordt nu onderzocht.

Vraag wat had jij voor een soort kanker? Kan je me het ant woord mailen svp?

Welke therapie heb je waar gevolgd en bij wie en waar kan ik hen bereiken?

Ik stel je antwoorden zeer op prijs.

Groet Gerard

• Li

Hallo Amanda,

Hoe is het met je moeder en wat had zij voor Kanker?. Mijn Schoonmoeder heeft longkanker en we zijn op zoek naar ervaringen. Hoeveel kan je innemen in relatie tot gewicht? Wat weegt je moeder?

Groet Gerard

• Li

Beste Carina,

Fijn dat er positieve zaken waren bij zo'n negatieve situatie. Hoe is het verder verlopen met je vader? Mijn moeder heeft nu kanker aan de longen en blijkt zeer ver gevorder. Ik zoek ervaringen van mensen die abrikozenkuur hebben ondergaan. Kan je me berichten?

Groet,

Gerard

• Carina

Li schreef:

>

> Beste Carina,

>

> Fijn dat er positieve zaken waren bij zo'n negatieve

> situatie. Hoe is het verder verlopen met je vader? Mijn

> moeder heeft nu kanker aan de longen en blijkt zeer ver

> gevorder. Ik zoek ervaringen van mensen die abrikozenkuur

> hebben ondergaan. Kan je me berichten?

>

> Groet,

>

> Gerard

Gerard,

Mijn vader is overleden maar heeft een jaar geleefd met een hele agresieve kanker aan de alvleesklier. Hij heeft de artsen verbaasd doen staan en was er zelf van overtuigd dat dit door de pitten kwam want hij had verder geen medicatie (alleen morfine ) Het is een goed jaar geweest wat we intens met elkaar beleefd hebben, mijn vader was realistisch en wist dat het eens op zou houden maar de pitten gaven hem het gevoel dat hij zelf iets aan de situatie kon veranderen en hebben zijn leven zeker verlengd en het heeft hem hoop gegeven. En als er niets meer gedaan kan worden, heb je hoop nodig.

Ik wens jou en je moeder veel sterkte.

Carina

• benny

Ik wilde even reageren op dit onderwerp, omdat ik er niet tegen kan dat er mensen zijn die hier op deze wijze zeer zieke mensen uitbuiten.

Ik heb ong. 20 jaar geleden gelezen dat de werkzame stof in abrikozenpitten vitamine O of B13 is en dat deze een goed effect heeft tegen Kankerbestrijding, alleen de werkzame stof zit in de pit en wordt niet vrijgemaakt door het zo in te slikken.

De pitten moeten dus gemalen worden, een bijkomend probleem hier is dat er ook een kleine hoeveelheid blauwzuur (levengevaarlijk) in zo'n pit zit, dit moet dus eerst via chemische reactie verwijderd worden.

Dus de pit zo inslikken heeft geen nut.

Benny