Wat @#$%%^ allemaal zeg! Het is niet zo raar dat je vader depressief is, het is allemaal niet wat! Wel erg fijn dat hij geen pijn heeft en dat de tumor voor nu stil staat.
Hoe gaat het met jou, kan je het allemaal een beetje redden? Toen ik in die afwachtende situatie zat vond ik alles zo vreselijk eng, schrok van elk telefoontje. Het was eigenlijk het enige waar ik mee bezig was en toch ging ook de wereld wel door met andere dingen waar ik wel aan meedeed maar mijn hoofd was altijd ergens anders.
Wat mij nu erg veel heeft geholpen (nu mijn vader overleden is) is dat ik in de tijd dat hij ziek was veel tegen hem heb gezegd wat ik voelde en dacht. Nu ben ik blij dat ik hem mijn verdriet heb laten zien en het met hem heb gedeeld. Ook heb ik hem verteld van mijn plannen voor de toekomst. En nu ben ik zo blij dat hij die dingen gewoon heeft geweten!
Ik weet niet hoe jij dat voelt hoor, maar misschien kan het jou in de toekomst ook helpen. Al hoop ik dat je je vader nog heel lang bij je zult hebben!!
Sterkte,
Liefs Emma.