borstkanker her-2

• louise

Juliette, je hebt, als ik het goed begrijp, uitzaaiingen in je botten, dan is dat borstkanker in je botten. Ik weet dat het vreemd klinkt maar zo heet het namelijk, de tumor is hetzelfde als die in je borst zat.

• jose

Hallo Julliete

Ik snap niet precies wat je vraag is. Maar een oncoloog kan dat onderzoeken of jij ook bij die 30% vrouwen zit met borstkanker die die her-2 heeft. Zoals ze dat bij mijn moeder hebben gedaan (die borstkanker heeft en uitzaaiingen in de botten en hersenen.) Die hebben toen die tijd na dat ze er om gevraagd had een stukje van haar tumor onderzocht of ze die eiwit (her-2) had. En helaas zit ze bij die 30%.

Hoop dat het een beetje duidelijk is voor je .

Gr . Jose

• jose

Hoi julliette

Nog een keer ik zag dat je dus al eerder een berichtje had geplaatst. Die vorm van borstkanker (her-2) is zeer agressief, de overlevingskansen zijn gering. Helaas, Als je dus bij die 30% zou zitten , moet je gewoon je oncoloog wat meer informatie vragen. Dat je het niet duidelijk is , en op internet kan je b.v ook best wel wat vinden over die her2. Ga naar google en toets her2 in en je zult al wat informatie daarover vinden.

gr jose

• Annemie

hoi nu geef ik je een antwoord maar geen bericht terug , maar goed als je niet wil weten hoe het in elkaar zit precies dan laat maar , een antwoord is te veel gevraagd .

ik ben blij dat ik met mijn site wel veel mensen er boven op heb geholpen dat zie ik aan mijn gastenboek en de mails die ik krijg.

gr Anne

en zoals jose al zegt jeeeeeeeeeeeee menge te vinden op internet Google dan surf eens rond

• Annemie

hoi jose schijnbaar zit je er ook niet op te wachten ……dacht ff te helpen,antwoord ………….vergeet het ……………….ben blij dat ik met mijn site wel veel mensen kan helpen en leuke reactie in mijn gastenboek krijg.

• juliette

ik wil nog een maal reageren op jouw antwoord annemie.

Ik heb je verhaal wel gelezen en vond het zeer goed dat je dit aankunt en heb er wel veel aangehad.

Maar ik dacht dat je hier je vragen kwijt kon maar als je zo'n antwoord terug krijgt wat jij gaf dan gaat je zin toch over om hier hulp te vragen.

ik zaal hier niets meer vragen en ik zoek het zelf wel uit ik hoop toch dat het niet meer lang duurt want veel kan ik niet meer hebben.

• Annemie

hoi hoi

je kan hier wel vragen hoor.

en ik ben blij dat je toch iets had aan me site ,maar je bent wel heel depri , zo snel ga je niet dood , je kan best nog jaren leven als je een beetje geluk hebt.

als het alleen in botten is uitgezaaid dan kan dat echt wel…….kijk naar mij.

dus geef de moed niet op en ga ervoor , er zijn zoveel nieuwe middelen en als ze aanslaan dan kan het wel een tijd goed gaan.

sorry als een beetje grof overkwam ………..maar geef de moed niet op , wat ik kan kan jij ook.

en heb je vragen mail me dan ,adres staat op me site……….. maar pak je bijelkaar en ga ervoor.

sterkte annemie

• jose

Hoi Juliette

Tuurlijk kan je alles vragen hier. Zie ook mijn naam Jose. Mijn antwoord was dat je best veel kan zoeken op internet voor evt. dingen. En je kan mij (of andere)alles vragen wat je wilt zolang ik of wij daar antwoord voor hebben.

Groetjes jose