borstkanker her-2

• jose

Hallo

Ik zou graag willen weten of er ook vrouwen zijn die borstkanker hebben en die ook nog eens die gen her-2 hebben. Dat voorkomt ongeveer bij 30% vrouwen met borstkanker.En wat voor behandelingen er wordt gegeven. Helaas heeft mijn moeder die gen en dat dus zeer agressief is. Ze heeft op dit moment uitzaaiingen in de botten en hersenen.

Groetjes jose

• louise

Hallo Jose, op www.de-amazones.nl staat op het forum veel te lezen daarover, het is trouwens geen genmuatie.

• carla

hallo jose.

ik ben een vrouw van 45 jaar die borstkanker heeft gehad.

borstamputatie chemo en hormoon tabletten slikken voor vijf jaar.

ik kan je niet verder helpen.

ik weet niet of je behoefte eraan hebt.

maar ga eens kijken op de site van leven met borstkanker.

mischien dat je daar er wat over kunt vinden.

daar kun je ook je verhaal kwijt als je er behoefte aan hebt.

groetjes carla11

• jose

Hallo Louise

Wat bedoel je eigenlijk met genmuatie als ik vragen mag.

Jose

• louise

Hallo José. lees eens op www.brca.nl daar wordt dat uitgelegd

• juliette

hallo

Ik heb ook borstkanker gehad en heb nu ook uitzaaiingen in de botten.

ik wilde vragen of er ergens informatie is te verkrijgen in de taal die ook versta dan de doktoren me vertellen . ik krijg weinig begrip in mijn omgeving omdat ze het gewoon niet snappen en ik het niet gewoon kan uitleggen wat het inhoud ik hoop graag gauw op een reactie.

groetjs juliette

• Annemie

hoi hoi juliette

ook ik heb het in de botten zitten na 4jaar eerder borstkanker heb gehad en snap niet dat je omgeving het niet begrijpt . ik heb een site gemaakt met mijn dagboek erin misschien heb je er wat aan. ik ben nu stabiel maar het begin van mijn verhaal is wel ff schrikken. laat de mensen het lezen misschien dat ze je dan begrijpen.

http://www.members.lycos.nl/anne49/

groetjes Annemie

• jose

Hallo

Vindt het jammer dat ik nog steets niet een berichtje heb gekregen van waar ik om vroeg. Begrijp me niet verkeerd hoor. Alle berichtjes zijn altijd welkom. Het gaat ook niet om mijzelf , maar om mijn moeder. Die dus borstkanker heeft en zich heeft laten onderzoeken dat ze die her-2 heeft. Ik hoef dus geen informatie te hebben daar over want dat weet ik inmiddels al ,maar vrouwen die dus ook weten dat ze bij die 30% zitten met die gen. En die dus ook herceptine krijgen.

Groetjes Jose.

• Annemie

hoi hoi jose

ik heb wel hetzelfde als je moeder ………..niet in de hersenen maar wel in de botten , maar ik weet niet of ik dat gen heb en ik gebruik ook geen herceptine ( ik kan het ook niet) ik krijg arimidex om de uitzaaiingen tegen te houden …………..daarom dat ik ook niet antwoorde, maar ik wens je heel veel sterkte want ik weet natuurlijk wel hoe het bij jullie is.

groetjes Annemie

http://www.members.lycos.nl/anne49/

als je wil lezen wie ik ben en hoe het zit met mij ,hier mijn site, misschien heb je er wat aan.

• juliette

hallo.

Is er iemand die mij informatie kan verschaffen over de kanker die ik heb je krijgt hem als je borstkanker heb gehad.( 30% van de vrouwen heeft er kans op om het te krijgen.).

ik vind er op internet helemaal geen informatie over en wil er graag meer over weten.

Groetjes Juliette