Geen contact meer

• rakkertje

Hoi anoniempje!

Ik hoop dat je het contact weer enigzins goed krijg,met je broer en eventueel je ouders!!!!

Het hoeft niet meteen koek en ei te zijn,maar probeer er over te praten met elkaar.

Misschien kun je op die manier toch nog een hoop verwerken,waar je anders nooit meer de kans voor krijgt!

Ik wens je veel sterkte en hoor graag hoe het verder met je gaat!!!

Groetjes van rakkertje

• Anoniempje

Ik heb een afspraak met mijn broer gemaakt en het wordt morgenochtend. Mijn contact met mijn broer hoop ik inderdaad te verbeteren, maar met mijn ouders zal het nooit goed komen. Want toen mijn man en ik net samenwoonden hebben we ook al verschillende keren gepraat over wat er vroeger gebeurd was en hun beloofden beterschap. Ze vervielen elke keer weer in hun oude doen terug (vooral mijn moeder). Die bleef zich met mij bemoeien en alles achter mijn rug om doen.

• rakkertje

Hoi anoniempje!

Wat fijn dat je morgen al een afspraak met je broer hebt!

Ik wens je een fijn contact toe!

En wat je ouders aangaat……wat jammer dat ze steeds in hetzelfde gedrag vervallen.

Houdt inieder geval de eer aan jezelf,zodat je jezelf nooit wat kan verwijten!

Denk goed na of je hun nog wat te vertellen hebt of te vragen hebt!

Nou meid veel plezier morgen!

Ik hoor graag hoe het geweest is!

Groetjes van Rakkertje

• BP

Ik vind het heel moedig van je en hoop dat het je een goed gevoel geeft.

Je kunt jezelf in ieder geval nooit iets verwijten, ook niet als het niet zo positief verloopt. Graag hoor ik hoe het allemaal is gegaan vanmorgen.

Veel sterkte, BP

• Anoniempje

Nou, ik ben er net geweest. Ik was flink zenuwachtig. We hebben een beetje herinneringen opgehaald en ook heeft hij gezegd hoe zijn ziekte verloopt. De diagnose heeft hij augustus vorig jaar gekregen. Hij heeft minder haar als vroeger. Hij drinkt thee en eet astronautenvoeding. Alles is te vermoeiend voor hem. Hij heeft een scootmobiel gehad maar omdat hij niet meer buiten komt hebben ze die weggedaan. Wel heeft hij een rolstoel en krukken. Hij is erg zwak maar zat gewoon in een stoel toen ik kwam. Hij denkt dat hij zijn verjaardag niet meer haalt (eind volgende maand). Het is me meegevallen, maar ik denk dat ik nog wel een terugslag ga krijgen.

• Anoniempje

Om 11.45 uur was ik thuis en ik heb toen een berichtje geschreven. Je kunt daar kijken hoe het is geweest.

• rakkertje

Hoi Anoniempje!

Goed van je dat je toch geweest bent.

Logisch dat je zenuwachtig was.

Hij is er dus behoorlijk slecht aan toe.

Als je nog een terugslag krijg is dat vrij begrijpelijk.

Hier kan je ook zulk soort dingen kwijt hoor!

Nou ik wens je ondanks alles een fijn weekend.

Groetjes van Rakkertje

• rakkertje

Hoi Anoniempje!

Hoe gaat het met je?

Groetjes Rakkertje

• Cora

Ik ben het weekend goed doorgekomen, maar nu de kinderen weer naar school zijn en mijn man werkt, voel ik me zo eenzaam. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Ik kan heel goed tegen alleen zijn. Ik weet niet wat ik met mijn tijd aanmoet. Is dit normaal in deze omstandigheden? Je zit ook nu weer steeds vaker aan “het gesprek” terug te denken. Daar had ik in het weekend geen tijd voor. Zaterdag de hele dag gewerkt, gisteren met mijn gezin samen.

• rakkertje

Hoi Anoniempje!

Het is een hele normale reactie…..

In het weekend heb je het te druk en wil je het gezellig hebben…..

Als dan iedereen de deur uit is heb je er tijd voor…..

Dit is een vervelend gevoel….

Gelukkig is er tegenwoordig internet,waar je al snel contact hebt met lotgenoten of mensen die je begrijpen!

Wat bij mij altijd helpt is het hier even lekkr van me af te tikken!

Ik heb ook een tijd gehad dan hield ik het thuis niet uit en ging regelmatig winkelen…..

Ik hoop dat je hier wat aan hebt…..

ennuh je kunt hier altijd weer op reageren als je er behoefte aan hebt he!

Sterkte meid!

Groetjes Rakkertje