Hoi Lieverd,
Over longkanker gesproken. Het is echt gruwelijk!
Beste vriend van me man had het ook. En zo veel pijnen.
Hij had op 1 long 9 plekjes……. Helaas is Pim overleden (Pim, vriend van Gerard, Pim was jarenlang zijn maatje, en zat als keeper bij de voetbal, heb er foto van hem samen met me aapje….)
Je papa heeft dikkedarmkanker en ook in longen, besef wel dat het uitzaaiing is….
Maar als ze de bron vinden waar de kanker vandaan komen, kunnen ze meestal wel helpen, maar als de darmkanker de bron (ik noem het altijd “moeder”) van de longen is, is het meestal te verhelpen (overlevingkans groter). Zo niet, staat los van elkaar, dan is het pas echt waardeloos. Ze moeten altijd eerst vinden wie de bron is……………
Slikt je papa nu ook veel medicijnen? Of nog niet? Me man had zoveel geslikt, 42 tabletten per dag, werd doodziek, ging tot de plafond toe, helemaal er uit gekotst die nacht in Voorburg toen, ik helemaal onder zijn braaksel met spoedarts erbij….
Maar zijn favoriete medicijn was wel Servedol (roze pilletjes) en durogesic pleister van 100 ug (hij had 5 pleisters, dus 500 ug) en nog pijnen…….
Bij me man Gerard hadden ze ook ontdekt dat hij prostaatkanker heeft, en helaas staat het los van borstwervel kanker…………. tot laatst toe konden ze niet vinden wie de bron is………………
Jongens, ik wou dat ik toverstokje bij me had, kon ik jullie beter maken!
Vreselijk, kanker is SLUIPMOORDENAAR
Voor iedereen nogmaals: sterkte……….
Kusjes Yvonne
Meis, sterkte met alles, en je weet me te vinden he!