eierstokkanker

• Cisca

Hallo Saskia,

Sorry, het is al weer even geleden, ik heb het nogal druk gehad, veel bezoek gehad, dus wel heel gezellig allemaal.

Verder ben ik per ongeluk op een forumsite terecht gekomen, nogal religieus, maar als ongelovige(zoals ik) kun je ook in discussie gaan, dat is wel geinig omdat ik uit een streng christelijk milieu kom, en dus wel weet waar men het over heeft, ze plaatsen soms een ongenuanceerde opmerking, dan hebben ze pech, want dan kan een ik goed onderbouwd antwoord geven, toch even afreagen dus.

Ook daar gelijkgestemden tegengekomen, echt lachen, we hebben allebei een fictieve hotmail aangemaakt, en kunnen zo (voorlopig) anoniem, toch iets persoonlijke dingen aan elkaar kwijt, want je kunt niet alles op zo'n openbare site zetten, echt positief.

Of jij zoiets ook leuk vindt weet ik niet, maar voor het geval dat je kunt het vinden onder www.jacobsladder.nl, je moet dan eerst een geloofswijzer doorlopen, en komt dan op een forum terecht, inmiddels heb ik dat aan m'n favorieten toegevoegd, anders moet je steeds weer door zoveel vragen heen.

Als je eenmaal op zo'n forum zit kun je ook nog naar andere forums, best wel interessant, mijn optie is ieders mening te respecteren en ieder in z'n waarde laten, maar ja, ongewild sta je weleens op iemands tenen, maar dat is wederzijds, het komt altijd weer goed, mocht je daar een kijkje willen nemen, ik heb mezelf daar Clara genoemd.

Die site de je noemde had al eens doorgelopen, maar het forum gemist, wat een verhalen, het een nog erger dan het andere.

Verder wordt er nog al veel verwezen naar allerlei alternatieve dieeten enz.

Ik ben bereid alles te doen. maar alleen op medisch wetenschappelijk gebied, ik denk dat ik te nuchter ben voor alternatieve geneeswijzen.

Enorm bedankt voor je meeleven, en meezoeken,

misschien tot ziens op die andere site,

hartelijke groeten,

Cisca.

• Saskia

Dag Cisca,

goed om van je te horen.

Ik reageer nog wel uitgebreider, ben nu even niet in de gelegenheid.

Hartelijke groet. Saskia.