Hallo Saskia,
Bedankt voor je bemoediging, heb je in je omgeving dit soort kanker ook meegemaakt? Ik ben nl op zoek naar een discussiesite, specifiek over dit soort kanker, ik heb op internet overal gezocht, maar ben het tot nu toe niet tegenkomen. Ik kwam uiteindelijk op dit prikbord uit, maar dit is van alles door elkaar, en dan steeds lastiger terug te zoeken, misschien heb jij iets gevonden.
Er zijn wel bijeenkomsten voor lotgenoten, maar dat vind ik te confronterend, ik ben wel een mens die de realiteit onder ogen ziet, ik heb ook van alles gedaan(alleen op regulier gebied, ik heb niets met alternatieve geneeswijzen) wat mogelijk was, ook een keer in het ziekenhuis gelegen met iemand die het toen al in een terugkerend stadium had, nou daarna heb ik 2 weken in een dip gezeten, en die ander is er vast niet beter van geworden. Via een discussie op het internet is het ook realiteit, maar je ziet de mens er niet bij, dus is het iets minder ingrijpend, en kun je toch gevoelens uit wisselen.
Nogmaals bedankt dat je de moeite neemt te reageren op het verhaal van iemand die helemaal niet kent.
Hartelijke groeten,
Cisca