Me moeder verloren

• wendy

hai

ik kan een klein beetje met je mee praten mijn vader is ook pas overleden aan kanker hij had bot, darm, long kanker.

op 46 jarige leeftijd.

hij was zo super sterk heeft echt alles gedaan wat hij kon doen, als de artsen zeiden er is een neiuw soort chemo dan ging me pa er weer aan beginen tot dat hij voor de laatste keer in het ziekenhuis kwam.

hij wert thuis op gehaald met de ambulance hij had veel te veel bijwerkingen van de morfine die hij kreeg.

ik heb toen we wisten dat hij niet lang meer zou leven zo veel ik kon met hem gepraat echt over alles.

dat lucht best op een beetje maar hoor toch blijven er altijd vragen die open blijven waar je geen raad meer om kan vragen.

dat is soms best moeilijk maar ik weet zeker dat als savonds de sterren komen omdat het helder is en ik dan tegen die ene ster gaat praten die er bij gekomen is dat hij me wel hoort hij had belooft ons allemaal in de gaten te houden , dat doet die dan ook wel weet ik zeker. sterkte

• coby

Lieve Michel,

Ik weet heel goed wat je door maakt.

in mijn geval is het niet mijn moeder maar mijn man hij was pas 37 jaar.

Ik heb 2 kinderen van 9 jaar en van 6 jaar .

Het is verdomde moeilijk om zonder man 2 kleine kinderen op te voeden die hun vader vreselijk missen.

het verdriet het gemis,het alles.

mijn zoontje van 9 zei pas geleden tegen mij “ma ma ik wou dat ik eerder geboren was want dan had ik papa langer gekent.”

mijn zoontje heeft het het meest moeilijk, hij kan niet huilen of praten hij is helemaal gesloten maar heeft heel veel pijn,ik kan de pijn van zijn gezicht aflezen.

mijn dochter van 6 doet het op haar eigen manier zei maakt steeds dingen op school en dat moet dan bij papa zijn urn neergezet worden.

zelf mis ik hem vreselijk maar om 2 kleine kinderen met zoveel pijn en verdriet te zien lopen doet me nog meer pijn.

ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe met dit gemis want 'n gemis is het zeer zeker.

als je wilt praten over wat dan ook dan mag je me altijd mailen.

mijn hart is bij jou want om als kind zijnde 'n vader of moeder te moeten missen is het ergste wat je kan overkomen.

heel veel liefs Coby.