slokdarmkanker

• kikkie

Hallo,

Het gaat erg slecht met schoonvader. De morfine is verhoogd en er zijn uitzaaingen over zijn lijf (bulten) en in zijn hoofd.

Het zal niet lang meer duren nu vrees ik.

De aftakeling is vreselijk om te moeten aanschouwen en hoop ook dat het snel afgelopen zal zijn. Dit is echt mens onterend.

Ik vind het ook verschrikkelijk dat hij zo verward is van de medicijnen en niet meer uit zijn woorden kan komen. Maarja dat hoort er ook bij.

Ik kom even niet meer op het prikbord ivm vakantie maar laat jullie weer weten hoe het er voor staat als ik weer thuis ben.

Groetjes KiKKie

• ciska

Beste Kikki,

Heel veel sterkte!

• delhia

beste kikki,

Ik hoop dat je wat van je vakantie genoten hebt of nog steeds doet..

Mijn vader is 11 juli j.l om 17.50 uur overleden temidden van mijn zus, moeder en mij:( Gelukkig is hij rustig en vredig heengegaan.Wat betreft jouw schoonvader… ook bij mijn vader waren de uitzaaiingen als bulten zichtbaar en ook hij was verward. Niet de gehele tijd, maar net wat jij zegt ..een gewoon gesprek met emotie was niet mogelijk. Mocht je schoonvader nog steeds pijn hebben….probeer dan methadon te krijgen. bij mijn vader zat dit in een cassette die via een lijn rechtstreeks zijn lichaam inliep, Het heeft mijn vader erg bespaard van hevige pijnen.. Ik hoop dat jullie als fam. de kracht krijgen en de rust om met dit alles..vooral de machteloosheid om tegaan.

groetjes delhia

• ciska

Beste Delhia,

Gecondoleert met je vader.

Ik weet wat je meemaakt, mijn vader is afgelopen december gestorven.

Sterkte, Ciska