Goedenavond,
Tot nu toe vind ik de reakties die ik op mijn mailtje heb gekregen erg fijn! Probeer met mijn verhaal alleen maar de mensen moed in te spreken, het kan ook ‘goed’ gaan zodra je de diagnose gesteld hebt gekregen.
Put moed uit mijn verhaal, m.a.w. het kan op een gegeven moment ook operabel zijn, en daarvoor ook weer lekker alles eten etc. Het hoeft niet allemaal desastreus af te lopen. Zelf moet ik (zoals inmiddels bekend) de operatie nog ondergaan, maar qua eet- en drinkpatroon en zoals ik eruit zie (goed op gewicht, zelfs nog aangekomen) ziet niemand aan mij dat ik die afschuwelijke, beangstigende ziekte heb. Uiteraard ben ik (samen met mijn man) ontzettend huiverig voor wat de toekomst ons zal brengen… Uitzaaiingen kunnen altijd nog komen!
Nogmaals, wil met mijn verhaal aangeven dat er voor een aantal mensen met deze vorm van kanker best nog wel goede resultaten te behalen zijn…
Maar de angst met hoofdletters, en alle ellende die je als mens moet doormaken, meemaken, beleven is niet te beschrijven, alleen lotgenoten weten waar ik het over heb (mag ik aannemen).
Tot mailens!
Josien