teelbalkanker

• Joyceke

Hallo lieve mensen allemaal

Sorry dat ik zolang niets meer van me heb laten horen, maar ik had zoveel andere dingen te doen…..

Maar goed, de operatie is eindelijk geweest, alle weefsel is weggehaald, bloed is in orde, allemaal goed nieuws dus. Werd ook wel eens tijd.

We zijn nu weer zo'n beetje met ons normale leven begonnen, mijn vriend kan zelfs weer gaan trainen (doordat hij vocht in zijn buik had na de operatie, heeft hij daar geruime tijd mee moeten wachten), we gaan allebei weer normaal naar school en hij begint rustig aan met zijn stage……

Hele dikke kus en ik hoop snel weer terug te komen en een antwoord te zien

Joyceke

• Martijn

He Joyce,

wat nou ‘sorry dat..’? Het is toch helemaal niet erg als je een tijdje bent weggeweest; volgens mij is dat juíst een teken dat je het normale leven weer een beetje aan het oppakken bent en dat is toch alleen maar positief?

Hoe minder de kanker centraal komt te staan in je dagelijks leven, hoe meer je de goede kant op gaat, is mijn mening. Tuurlijk, de (fysieke) littekens blijven, maar je wordt niet meer zo door de ziekte beheerst als in het begin.

Gefeliciteerd met het goede nieuws en heel veel succeks, ehm, succes met jullie toekomst. Wens je vriend ook sterkte van me met zijn training en mocht het even niet lukken, dan moet-ie maar aan mij denken ;-)

Tot snel schrijfs, Martijn