teelbalkanker

• Joyce

Bij mijn vriend is 4 maanden geleden teelbalkanker geconstateerd. De behandeling is nu bijna afgelopen (gelukkig), maar ik zou graag willen weten of hier mensen zijn die hier ook ervaring mee hebben.

• Iemand

Ik denk dat ik het heb, ga morgen naar de dokter, maar ik heb alle symptonen. Verharding onderin m'n bal, een constant dof en licht pijnlijk gevoel.

Ik maak me zo verschrikkelijk zorgen.

Hoe gaat het met je vriend en hoe is dat alles op gang gekomen?

• Joyce

Hallo iemand

en ben je al naar de dokter geweest?

Bij mijn vriend is alles verschrikkelijk snel gegaan. Eind januari werd de diagnose gesteld, de volgende dag geholpen en twee weken later al aan de chemo. Met mijn vriend gaat het op dit moment redelijk. Hij moet nu wachten op een operatie en de uitslag daarvan.

Heel veel sterkte in ieder geval, en als je nog niet naar de dokter bent geweest, snel doen!!!!!

• bertje

Ben onlangs zelf geopereerd ivm. teeltbalkanker met uitzaaiingen lymfklieren

vanwege chemokuren zeer veel bijwerkingen waar ik nu nog steeds last van heb !!

vooral dove voeten en handen. voor info etc. kun je mij mailen. Bertje

• Martijn

He mensen,

ik heb zaadbalkanker gehad op m'n 14e, waar ik 2 operaties en 4 chemo's voor heb gehad. Daar ben ik behoorlijk ziek van geweest, maar inmiddels ben ik 5 jaar verder en fysiek in topvorm. Misschien dat dat een beetje hoop geeft voor de toekomst, ook met jullie kan het zo goed aflopen. Sterkte.

• Martijn

He mensen,

ik heb zaadbalkanker gehad op m'n 14e, waar ik 2 operaties en 4 chemo's voor heb gehad. Daar ben ik behoorlijk ziek van geweest, maar inmiddels ben ik 5 jaar verder en fysiek in topvorm. Misschien dat dat een beetje hoop geeft voor de toekomst, ook met jullie kan het zo goed aflopen. Sterkte.

• Martijn

Dubbel bericht, ik weet 't. Foutje, bedankt!

• Jens

Voor mij nu 20 jaar geleden dat teelbal kanker werd geconstateerd. Ben 1,5 jaar bezig geweest met chemo (12 stuks) Op dove voeten na vrijwel alles weer goed gekomen En je kan hierna ook nog 4 of 5 maal de tour winnen!

• Martijn

Ben jij gek; we gaan gewoon voor zes tourzeges!

• Jens

natuurlijk! wij zijn van een uniek soort Wij kunnen dingen waar andere nooit aan toe zullen komenMartijn schreef:

>

> Ben jij gek; we gaan gewoon voor zes tourzeges!