Hallo,
Vandaag is bij mijn vader dikke darm kanker geconstateerd. Dit bleek uit een darmonderzoek. Hij had al twee weken veel buikkrampen en soms bloed bij zijn ontlasting. Bij het onderzoek bleek dat er op een diepte van 40 cm naar boven een grote tumor zit die bijna de gehele doorgang blokkeerd. Dit veroorzaakt natuurlijk de krampen die soms ontstaan. Verder heeft hij relatief weinig last van dit alles.
Maandag moet hij een echo laten maken en longfoto's. Woensdag horen we de uitslag. Zijn er uitzaaiingen, wat is de prognose…
Is iemand die me kan vertellen wat de verwachtingen zijn als er geen of juist wel uitzaaiingen zijn. Hij is nog zo gezond, wil nog van alles doen en kan dat eigenlijk ook gewoon. Het is zo onrealistisch dat hij eigenlijk zo ernstig ziek blijkt te zijn terwijl zich dat helemaal nog niet uit. We hadden zo'n grote plannen, hij zou helpen met een grote verbouwing en we keken er zo naar uit. Wat is alles toch relatief… onze wereld strotte vandaag in.
Please… geef me wat steun in welke vorm dan ook. Het is zo moelijk voor te stellen dat hij er misschien straks niet meer is…. hij is nog zo “gezond”.
Bedankt,
Pedro