primaire botkanker

• Esther mama van Youri

Hoi Christel,

Ik wil je heel veel sterkte wensen! En je zeggen dat je ervoor moet vechten! Want dat is het enige wat jij kan doen!

Heel veel liefs Esther

P.S. Ik hoop snel iets te horen!(lezen;-) )

• christel

ik ben nu in nijmegen, mn eerste chemo achter de rug en voel me kei beroerd bahbah en ook slecyht nieuws gekregen, er zijn minimaal 5 uitzaaiinnngen tgevonden in mijn longen :S ook groeit de tumor zo snel dat ze misschien eerder moeten operere, dan is grote kans dat me been eraf moet. maari k typ wel weer 3wat als iik thuis ben want dis een rot pc. xxxx

• Gemma

Hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

In ieder geval heel veel sterkte!

Ben zelf 2 keer aan een chondrosarcoom in mijn schouder geopereerd.

Gemma

• Christel

Hoi,

Dit keer een wat duidelijker berichtje. Ik was vorige week donderdag thuisgekomen van mn eerste chemo maar helaas lag ik sinds maandag weer in t ziekenhuis met een infectie. Ik heb geloof ik zo'n beetje alle bijwerkingen van de chemo gehad, en nee, niet 4 tot 5 dagen maar nog steeds. Ik lig hier nu ook aan de sondevoeding omdat mn maag er alles uitgooit wat ie binnenkrijgt, door het lange overgeven (nu 2 weken). Als er weer nieuws ik laat ik weer wat weten!

Groetjes Christel

ps. Mn haar begint uit te vallen….. VERSCHRIKKELIJK!!! :(

• Gemma

Hoi Christel

Balen, dat je 's maandags weer terug moest naar het ziekenhuis! Nu maar hopen dat je binnenkort weer gewoon kunt eten en het kan binnenhouden.

Het was vast schrikken toen je haar uit begon te vallen.

Nogmaals, sterkte. Zal aan je denken.

Gemma

• Christel

Hoi,

tis weer ff verder en het is weer allemaal heel snel gegaan, maar helaas zagen ze geen andere oplossing meer, ze hebben me op sinterklaas nog wel, geopereerd, dus, mn been moeten amputeren. Halverwege het bovenbeen ongeveer. Dubbel gevoel eigenlijk, de tumor is weg maar toch ben je niet blij. En dan zowiezo dat dit bij mij al moet, ik ben pas 17 joh. Waar ik wel van baal is dat ik pas ga revalideren, dus ook met prothese leren lopen als ik uitgekuurt ben. Maar helaas heb ik er nog 15 te gaan! Maar ja, alles went een keer dus dit ook.

Bedankt voor je reacties Gemma, Esther, lees jij dit ook nog?

Bedankt voor de steun/

Groetjes Christel

• marielle

hoi Christel!

wat ontzettend @!#$ zeg! jee… dat gewoon nog bovenop de klap van de diagnose kanker en van de behandeling.. onvoorstelbaar…

balen ook dat je nog niet met revalideren kan beginnen.. :(

hee meid, heel veel sterkte met je kuren verder… en met alles.. ik hoop dat het allemaal een beetje lukt…

liefs Marielle

• Gemma

Hoi Christel

Meid, wat naar allemaal voor je !

Wat een klap moet dit geweest zijn.

Ik schrok enorm toen ik je bericht las.

Kan me voorstellen wat een rare gevoelens dit alles teweegbrengt.

Wat het revalideren betreft: dat gaat vast wel lukken maar richt je nu eerst maar op de kuren die nog komen gaan.

Hou je taai !!!

Veel kracht toegewenst, ook voor je familie,

Gemma

• Esther mama van Youri

Hoi,

Ben een tijdje niet hier geweest! Maar wat ik nu allemaal lees daar schrik ik toch weel een beetje van! Wat zul jij het moeilijk hebben gehad zeg!

Maar je moet wel blijven vechten hoor! Enne…. met een prothese kun je een hoop leren! Bij mij op de afdeling heeft een meisje gelegen dat nu aan de top staat met dansen! Dus geef de moed niet op!

De bijwerkingen van de chemo's zijn inderdaad verschrikkelijk! Vooral de haar uitval, dat vond ik nog het ergst! Maar je krijgt het weer terug hoor, na de chemo's! En vaak nog mooier dan wat je had!!!!

Hoop snel weer wat van je te horen! En als je hier boven op mijn naam klikt kun je ook prive mailen, mocht je dat willen!

Liefs Esther