longkanker

• Marjon Moussa

beste Brigitte wat erg voor je ik weet hoe jeje moet voelen mijn vader is 5 maanden geleden overleden aan maagkanker met uitzaaiingen in 2maanden

en 3weken was hij overleden mijn vader was helemaal geen prater en zeker niet over de dood.Maar het belangrijkste is dat je er bent voor hem en je moeder en dat je gewoon luistert als hij wel wat wil zeggen en hem helpt gewoon met een gebaar om te laten zien dat je er bent ten alletijde. Mijn moeder heeft al 19 jaar kanker met uitzaaiingen en daar gaat het momenteel wat slechter mee maar het gaat erom dat je er bent voor je ouders en laat zien dat je wil luisteren en helpen

heel veel sterkte Marjon.

• Marjon Moussa

beste Brigitte wat erg voor je ik weet hoe jeje moet voelen mijn vader is 5 maanden geleden overleden aan maagkanker met uitzaaiingen in 2maanden

en 3weken was hij overleden mijn vader was helemaal geen prater en zeker niet over de dood.Maar het belangrijkste is dat je er bent voor hem en je moeder en dat je gewoon luistert als hij wel wat wil zeggen en hem helpt gewoon met een gebaar om te laten zien dat je er bent ten alletijde. Mijn moeder heeft al 19 jaar kanker met uitzaaiingen en daar gaat het momenteel wat slechter mee maar het gaat erom dat je er bent voor je ouders en laat zien dat je wil luisteren en helpen

• Marjon Moussa

• Marjon Moussa

• joke

hallo brigitte ik vind het heel erg voor jou .

ik weet hoe je je voeld mijn friend 57 licht nu thuis ook met longkanker

hij heeft 5 chemo kuuren achter de rug en 30 bestralingen

maar het mocht niet baten hij heeft totaal geen last van de chemo en ook niet van de bestralingen gehad .

maar heelaas heeft de chemo niet aan geslagen

mijn friend licht nu thuis en word verzorgt .

het enige wat hij nog wil is knufflen en hij zecht steeds .

dat hem goed gaat maar het gaat hem heelemaaal niet goed

en ik ben zo bang om heb teverliesen.

en huil ook heeel vaak op het moment dat hij het niet ziet

hij wil ook niet verzorgt worden door de verplegsters

dus ik probeer het zoveel mogelijk zelf tedoen

jij krijgt teminste nog steun van die liefe mensen

die jou mailtje beandwoorden wat ik ook heel leuk vind

maar ik zelf heb een groote fam maar er is niemand .

die mij heeft gesteund ze lieten en laten mij mooi alleen

met mij verdriet .

alleen mij dochter komt af en toe.

om dat zij zo ver weg woond

ik heb ook al voor genomen als hij er niet meer is

om zelfmoord teplegen wand dit ken ik niet aan

zonder hem ken ik niet leven gewoon om dat hij mijn alles is

maar des ondanks wens ik jou veel sterkte toe.

groetjes joke

• mary

Joke,

Ik vind het heel erg voor je wat je allemaal meemaakt, alleen vind ik het een beetje egoistisch om zelf moord te plegen. Veel mensen op dit prikbord vechten om nog te mogen blijven leven en om dan zelf moord te plegen……

Dit is mijn mening hierover.

Maar ik wens je natuurlijk wel heel veel sterkte toe.

groetjes

• joke

sorry aan allemaal als dit verkeerd is over gekomen

was niet mijn bedoeling .

groetjes joke

• joke

hallo brigitte sorry voor wat ik schreef over zefdoding had ik niet moeten doen

dat had ik beter voor me kennen houden

om dat ik geen andere mensen hier mee wil kwetssen

die vechten om televen zoals jou vader

ik ken het niet vaak genoeg zeggen sorrry sorry sorry

ik zat in een dip .

nog maal ik wens jullie veel sterke toe.

ook die mensen die ik gekrenkt heb .

liefst joke

• brigitte

hallo lieve mensen bedankt allemaal voor jullie reactie en joke je excuus is aanvaard hoor ik kan me best voorstellen dat je zo denkt dat het leven voor jou straks misschien geen zin meer heeft maar vergeet niet “je hebt nog wel een dochter”en verder zal ik er geen woord meer over vuil maken. We zijn allemaal mensen bij wie de emoties op dit moment hoog oplopen en dan doe je misschien weleens uitspraken waarbij je later denkt dat had ik misschien beter niet kunnen zeggen of schrijven maar laten we elkaar in ieder geval geen verwijten gaan maken ik heb wel meer mensen in mijn omgeving gezien die alleen zijn komen te staan die dit soort uitspraken hadden alleen dan in de trant van “voor mij hoeft het niet meer”en volgens mij kun je hier pas over meepraten als je er zelf echt alleen voor komt te staan.Verder wens ik iedereen toch sterkte met zijn eigen verdriet,iedereen moet toch zijn eigen bootje varen en de 1 heeft wat meer tegenwind als de ander.veel liefs en de groetjes van brigitte

• Linda

Brigitte,

Probeer echt met je vader te praten nu het nog kan, stukje bij beetje. Straks kan het niet meer en dan heb je spijt net als ik. Ik weet als ik iets meer mn best had gedaan dat ik er ook meer uit had kunnen krijgen, maar op dat moment dacht ik dat het voldoende was… niet dus.

Ik wens je heel veel sterkte.

Groetjes Linda