Kun je kanker faken ?

• melanie

Beste Sandra,

Hij kan denken kanker te hebben en ik zou dat wel serieus nemen of je nou twijfelt of niet. In alle gevallen heeft hij er aandacht voor nodig. Als hij geen kanker heeft, is de vraag om aandacht extreem en zou je je kunnen afvragen waarom doet hij dat op deze manier.

Melanie

• marielle

he melanie,

ik wil ff reageren, je antwoord klopt nie.. als hij beweerd dat hij chemo krijgt.. dan is ie verkeerd bezig! ik weet dat er zieke mensen rondlopen die bang zjin voor kanker, maar die praten NIET over medicijnen…

dus hij is geen hypochonder naar mijn idee

gr Marielle

• B. Mikkers

Ik heb dit vaker gehoord !

Het is bij het onbeschofte af, met zoiets ergs spot je niet.

Het is zo een vreselijke ziekte, die man is ziek in z'n hoofd !!!!

• melanie

Beste Marielle,

Beiden kennen we de persoon niet. Ik heb als antwoord aan Sandra mijn gedachten weergegeven over het feit dat hij KAN denken dat hij kanker heeft. Er zijn mensen die op die manier aandacht vragen voor iets anders en dat hebben ze van zichzelf vaak niet zo in de gaten. Als iemand denkt kanker te hebben en hij zegt dat, krijgt hij daar aandacht voor. Of het nou waar is of niet. Verder reageert elke patient weer anders op behandelingen. De een wordt kaal en de ander niet, de een wordt ontzettend ziek van bestralingen en een ander merkt daar haast niets van. Ik heb het op verschillende momenten meegemaakt, ook dat iemand DACHT dat hij kanker had.

Melanie

• Fleur Landa

Ten eerste vind ik best dat je thuis mag horen op deze pagina.

Ik snap dat je twijfelt en misschien is dat wel goed. Ik weet niet wat je voor relatie hebt met je ex-man, maar misschien is dit een poging van hem om bij je terug te willen komen.

Als hij je niet op de hoogte wilt stellen van wat er allemaal met hem gebeurt en bij welke arts hij zit dan denk ik dat hij daar gewoon niet snel genoeg antwoord op heeft en niet zo snel iets kan verzinnen.

Maar misschien heb ik het wel helemaal fout en moet je eerst maar eens op een subtiele wijze proberen eracher te komen of hij liegt ja of nee.

Want als hij wel kanker heeft, moet je hem hier natuurlijk wel bij steunen ook al is het je ex-man.

• Sandra van Kampen

Bedankt voor al jullie reacties. Ik begrijp dat het voor sommige van jullie moeilijk was om te lezen dat iemand hier zo mee ‘spot’. Ben inmiddels tot de conclusie gekomen dat hij werkelijk liegt. Zijn huisarts mocht mij niks zeggen, behalve dan dat hij een man met gebruiksaanwijzing is , en dat ik mijzelf moet beschermen. Nogmaals bedankt !