Het is bijna over...... de strijd is gestreden..

• peet

onze zoon is ook vijf jaar terug in het vroege voorjaar overleden en ter nagedachtenis hebben mijn man en ik allebei op onze bovenarm een sneeuwklokje laten tatoeren en dat voelt best wel prettig. En ben er nog steeds blij om wat een simpel bloempje toch voor een fijn gevoel kan geven. Jouw idee hierbij vind ik heel mooi en zou ik ook zeker gaan doen. Verder wens ik jullie veel liefde en kracht toe.

• Elsa

Mijn allerliefste mama….

Mijn enorme verdriet is niet in woorden uit te drukken…..

O lieverd…wat zal ik jou missen….

Altijd zul je bij mij zijn… diep in mijn hart.

Jij hoeft niet meer bang te zijn…. je hoeft nu niet meer te vechten…

Jij hebt nu rust…en dat is het enige wat mij verlichting brengt.

Lieverd rust zacht…. Ik hou van je !

En ooit…zullen wij weer samen zijn…..

Dag mama….. alle liefs van de wereld…. Ik mis je……

Je meisje

• jolanda

Lieve Elsa gecondeleerd met je moeder , kreeg er een brok in mijn keel van terwijl ik je niet eens kan.

Ik wil je heel veel sterkte toewensen en ooit gaat voor jou ook weer de zon schijnen.al zie je dat nu nog niet.Maar je draagt je moeder altijd bij je in je hart.

Groetjes en sterkte xxx Jolanda

• peet

Hier kan ik niet niet veel meer aan toe voegen maar wens je heel veel liefde toe de komende tijd bij het heengaan van je moeder. En hoop dat je ook wat energie uit de reactie's hebt kunnen halen

• angela

hai lieve elsa

wat mooi geschreven ik zit hier met tranen in mijn ogen

het is goed zo

als je wilt kun je bellen

liefs angela

• Ciska

Lieve Elsa,

Ik sluit me aan bij wat de andere mensen al hebben gezegd.

Ik wens je heel veel sterkte toe voor nu en de komende tijd.

Wij denken aan je!

Lieve groetjes,

Ciska

• sandra

Lieve Elsa,

Ik wens je heel veel sterkte in de komende tijd. Net wat iemand al zei ik ken je niet maar voel wel een bepaalde band met je, omdat vele van ons in het zelfde schuitje zitten de ene is het de vader , de andere d'r moeder en zelfs van sommige de partner. Dus voelen allemaal met je mee en je moet niet vergeten we zijn er allemaal voor je. Ik wens je nogmaals heel veel sterkte en kracht toe. Ik denk aan je in deze moeilijke tijden.

Groetjes en veel liefs Sandra

• Yvonne Bosman-van der Helm

Lieve Elsa,

Op de eerste plaats willen wij jou nogmaals veel sterkte toewensen in de komende tijd. Wij leven heel erg met jou mee en wat je geschreven hebt, is heel goed. Ik kreeg een brok in mijn keel.

Lieverdje, nogmaals veel sterkte, de woorden schieten bij ons te kort.

Kusjes van Yvonne en Gerard