hier ben ik blij mee

  • marga

    Hallo

    Ik ben blij met deze pagina en hoop dat er veel zinnige dingen gezegd gaan worden. Ik wacht in spanning af!

  • marga

    maar schijnbaar ben ik de enige…..?

  • Lau

    Ik zou graag willen weten wat je reden is van je blijheid.

    Ben namelijk op zoek naar antwoorden.

    Lau

    marga schreef in bericht:

    ——————————-

    Hallo

    Ik ben blij met deze pagina en hoop dat er veel zinnige dingen gezegd gaan worden. Ik wacht in spanning af!

  • Lau

    Ik zou graag willen weten wat je reden is van je blijheid.

    Ben namelijk op zoek naar antwoorden.

    Lau

    marga schreef in bericht:

    ——————————-

    Hallo

    Ik ben blij met deze pagina en hoop dat er veel zinnige dingen gezegd gaan worden. Ik wacht in spanning af!

  • marga

    Ik ben er blij mee, omdat het erg prettig is om contact te hebben met lotgenoten en, zoals in jouw geval, ook antwoorden te kunnen krijgen.

  • lex

    Hoezo ben jij hier blij mee? Heb jij er mee te maken gehad?

  • marga

    ja

  • Lau

    Ik heb er in zoverre mee te maken dat mijn vader hoogst waarschijnlijk alvleesklierkanker heeft en ik via deze site hoop antwoorden te krijgen op de vele vragen die ik heb. Vandaar.

    Ik heb in het verleden ook in mijn directe omgeving andere vormen meegemaakt en zou hier eventueel weer andere mensen mee kunnen helpen.(hoop ik)

  • Lau

    sorry heb bij de verkeerde een antwoord achtergelaten maar zag ook een reactie van jou onder lex

  • marga

    Je zegt steeds dat je zoveel vragen hebt, waarom stel je ze dan niet? Het is zo lastig antwoorden als je de vraag niet weet. En nu er toch steeds meer mensen op dit prikbord komen, is er wellicht iemand die specifieke vragen kan beantwoorden over de vorm van kanker die je vader heeft. En misschien heb je wel meer algemene vragen over kanker, die door meer mensen beantwoord kunnen worden. Ik weet wel dat als je meer te weten komt, dat de angst vaak wat minder wordt. Kennis is macht, dat soort dingen. Ik ben zelf in ieder geval als een gek op zoek gegaan naar informatie en ook naar lotgenoten en heb daar erg veel aan gehad. Als je nu eens op kanker.startpagina.nl zelf gaat kijken, kun je misschien een patiëntenvereniging vinden, die je meer kan vertellen. Ik wens jou, je vader en de rest van de familie in ieder geval heel veel sterkte toe.

    Marga