Blaas? Help :(

  • miep

    Hoi allemaal,

    Ik ben een meisje van 25 jaar.

    Ik maak mij erg zorgen.

    Eigenlijk heb ik al ongeveer 2.5 jaar zo nu en dan last van mijn blaas. Of in elk geval: last met plassen. Misschien is het mijn blaas niet.

    Ik heb heel vaak het gevoel dat ik moet plassen, ook als ik net geweest ben. Eenmaal op de wc lukt het mij vaak niet om (uit) te plassen.

    Kleine straaltjes heb ik, ik kan moeilijk kracht zetten. En ik moet vaak proberen aan te spannen/ontspannen en zo. Bloed heb ik nog nooit gezien. Maar toch ben ik ineens heel erg bang dat ik blaaskanker, of iets dergelijks, heb. Ik heb sinds een tijdje ook af en toe een zeurderig gevoel in mijn liezen, en als ik mijn vagina was merk ik dat er nog plas rondom de urinebuis zit. Alsof het niet goed wegdruppelt tijdens het plassen.

    Zijn dit symptomen? Of had ik mij dan inmiddels allang veel slechter moeten voelen, aangezien ik ongeveer 2.5 jaar geleden ook al wat last had hiervan?

    Liefs Miepje.

  • hetzelfde

    Ga de maar niet vanuit dat je kanker hebt .

    Maar ik ben 13 en ik heb dit ook .

    Maar bij mij is het afwisselend .

    Sins ik geen prik drink zoals cola is het bij mij minder

    Geworden. Of drink geen acohol of caffeine dat is ook slecht .

    Of laat je blaas onderzoeken.

    Maar ik ben 13 , maar bij heeft het denk ik ook te maken heeft dat ik ongestelt word x

    Veel succes ermee .

    Oja als je probeert geen prik meer te drinken of ocohol caffeiene dan moet je het 2 weken proberen ander weet je het niet of het daar aan licht x

    Succes ermee .