Mijn hele familie is door kanker uitgeroeid en nu zijn de jonge familie leden aan de beurt,onlangs is mijn nichtje die nog

geen 21 jaar was aan het long kanker overlijden.Trouwens,nooit gerookt en ook nooit de ruimtes geweest waar het gerookt was.

Maar ik ben nu 60 jaar en drie jaar geleden keel kanker bij mij geidentificeert-constateert.Ik natuurlijk geschrokken van het bericht.

Wat nu??? Ik ben aan de beurt,dacht ik toen!!!

Ik alles aan overdenken en ook terug blikken over mijn familie en vrienden die alle stierven aan kanker en alle namen de reguliere geneeswijze methoden,kortom- artsen,ziekenhuizen,chemotherapieen,bestralingen,medicamenten,enzv.enzv…

Ik na al dat goed denken heb ik mij gezegd,dat als ik moet doodgaan als die andere,wil ik toch anders dood,niet in een

ziekenhuis en ook niet met al die chemische middelen van farmaceutische industrie,maar als het moet dan van het moeder

natuur,kruiden,fruit,groente en dus aan een alternatieve dieet en medicatie.Ik ben uit het moeder natuur geboren en met

moeder natuur ga ik ook heen,was mijn laatste besluit.

Alles wat regulier,chemisch was heb ik afgeslagen en geweigert.Ik dacht in mij zelf!!! Moet toch in het natuur een oplossing zijn voor alle ziektes???Dus ook mijn ziekte…

Ik heb alle natuurlijke middelen in hand genomen die ik kon nemen en tussen die middelen waren ook abrikozenpitten.

Hebben die geholpen???Weet ik niet!!!

Ik leef nog en de laatste onderzoek heb weer aangewezen,geen gezwel meer.

Doktoren kijken paff tegen mij maar ik ga iedere keer met grote lach uit het ziekenhuis.

Hier wil ik mee zeggen lieve mensen dat het chemotherapie en bestralingen,is het ook bewezen dat het helpt,en door

wie???

Neem dus gerust,lieve mensen van die abrikozenpitten wat je van het firma die jou het spul verkochte voorschreef en

heb maling aan die farmaceutische industrie die ons manipuleert en voor de gek houdt met die onzin prijzen en onze

ziektekosten weg steelt.

Tussen tijd heb ik niet alleen mijn ziekte kunnen genezen en onder de duim houden,maar ook stiekem drie andere

mensen.Mensen die ook zo dachten als ik en naar mij luisterden wat heb ik ze alles aangeraden.

Wil je iets weten of serieus vragen kan het altijd.j.zachar@hotmail.com

Ik wens iedereen een groot natuurgenot.

J.Zachar