Hallo,
ruim 4 weken geleden voelde ik een knobbeltje in mn linker oksel.
Ik wachte een paar dagen af, maar maakte uiteindelijk een afspraak bij de huisarts.
Zij vertelde me dat het waarschijnlijk een ontstoken lymfeklier was en dat deze wel zou verdwijnen. Een week later was hij nog niet weg, hij werd groter en er kwam er zelfs 1 bij. Ik weer de HA gebeld en een afspraak gemaakt.
Die dag ontdekte ik ook een knobbeltje in mn andere oksel.
De HA controleerde verder en er bleek ook een knobbeltje in mijn hals te zitten. Formulieren mee gekregen voor bloedprikken want hij vermoedde pfeiffer.Ïk vroeg ook of het geen cyste kon zijn omdat ik al 2 x een cyste in mn borsten heb gehad, maar dat kon niet omdat er meerdere knobbels had.
Vandaag gebeld voor de uitslag en mijn bloedbeeld zag er goed uit, niks verontrustigst te zien. Wel was er te zien dat ik pfeiffer gehad heb (mijn HA beweerde toen ik heel moe was dat het lag aan de thuissituatie, druk met kids etc)
Nu moet ik volgende week weer voor controle en ze willen me in de gaten houden ivm de groei etc
De knobbel in mn rechteroksel is inmiddels ook groter
Nu wil ik graag weten wat jullie hiervan denken. Mijn vriend vind dat ik me door moet laten sturen omdat die knobbels er niet horen en toch meer zekerheid krijgen. Maar de HA weet toch wel waar hij op moet letten?
Ik lees idd op internet (en dat is natuurlijk het gevaar van internet) dat er meerdere mensen zijn waarbij het zo verliep en dat het ook anders kan zijn.
Zelf ben ik best wel nuchter, maar vraag me af wat nou wijsheid is
Ik hoop dat jullie me wat kunnen vertellen over jullie ervaringen of adviezen
Bedankt