Wij zijn op zoek naar hulp? in het buitenland ?

• Henny Mulder

Mijn man heeft na zeer zeer geslaagde whipple operatie, zonder uitzaaiingen, preventieve chemo, alles was perfect, te horen gekregen dat hij uitzaaiingen in de lever heeft en er niets meer aan te doen is. Na 10 minuten stonden wij weer buiten.

De preventieve chemo was net 2 weken afgelopen!

Nu 2 dagen later hebben wij het gevoel dat we dit toch verder willen laten onderzoeken, uitzoeken, navragen etc.

Wie heeft er ervaring met bv ziekenhuizen in Belgie, Duitsland etc. zijn ze daar verder??? of is Nederland toch een optie.

Wij hebben totaal geen enkele ervaring (buiten bovenstaande) alle hulp is welkom!!!

Alvast heel erg bedankt voor alle reactie's

Henny

• vonnie

Hallo Henny,

Mijn partner heeft ook uitzaaiingen in de lever. Deze zijn volgens onze oncoloog afkomstig van alvleeslklierkanker.

Nu zijn wij vrijdag in Frankfurt bij dr. Vogl geweest waar ze een MRI hebben gemaakt. (Hier zijn alleen ct scans gemaakt). Dr. Vogl zegt dat het 100% zeker geen avk is maar leverkanker uitgaande van de galwegen.

Een hele andere diagnose en ik moet zeggen dat ik daar wel meer vertrouwen in heb.

Dr. Vogl ziet nog kansen met TACE en Litt. Dat zijn in ieder geval meer kansen dan hier in Nederland.

Succes!

• jvw

Hallo..ook wij zijn in Frankfurt bij dr Vogl na een lang traject in Nederland..na 8 weken was nog niet duidelijk alleen dat mijn zus(35jr oud) kwaadaardige tumoren in haar lever had(van 9x5 3x3 en 2.5x2.5 groot).. maar waar de uitzaaiingen vandaan kwamen konden ze niet ontdekken! Na een halve dag in frankfurt was het al duidelijk Galwegkanker met uitzaaiingen in haar lever(waar nu bleek dat de uitzaaiiing al15cm groot waren geworden!) Ze heeft 1 behandeling gehad met TACE en is gestart met Chemo..waarvan we nu moeten afwachten tot eind januari of het aangeslagen is!

Zou graag van u horen hoe het verloop gaat….!?

Gr Jvw

• Tim

Wat is de functie van de lever?