cantron tegen kanker?

• pieter

Hoi,

Heeft iemand ervaring met het product Cantron? Het is een product dat in de VS her en der wordt aangeraden als alternatieve behandeling. Het zou een heel sterke anti-oxidant zijn die tumor groei afremt. Ik heb het product nu ook in Nederland gevonden, maar ik zou graag eens horen of iemand er al ervaring mee heeft.

Dank,

Pieter

• marer

Vraag het eens aan de behandelende oncoloog.

• c

De vraag wordt gesteld of iemand ervaring heeft met Cantron.

Cantron was vrij onbekend in Europa en is pas sinds 2009 te koop in Nederland zie www.cantron.nl . De prijs hier is vrij gunstig vergeleken met de verkoopprijs in de USA

Ik heb het bij een paar patiënten gebruikt eerst de vloeibare vorm maar die smaakt bijzonder bitter, daarom sinds 07-2009 in capsule vorm (via die Nederlandse website), wat veel handiger is.

De beperkte ervaringen zijn bij uitbehandelde kanker patiënten.

1. Een geval van uitbehandelde darmkanker: 3 maand na stopzetten van door multiresistentie zinloos geworden chemo zien we een stabilisatie (voorlopig geen tumorgroei) en een sterke verbetering van de levenskwaliteit. Verdere evolutie is af te wachten

2. Twee gevallen van inoperabele hersentumor = glioblastoom graad IV. De ene onderging een biopsie 3 maand na start Cantron met een zeer gunstige klinische evolutie in die 3 maand. Vaccinatietherapie is nu gepland op basis van de biopsie. De tweede had een slecht resultaat met Temodal + radiotherapie ( = tumorgroei) en ziet nu een stabilisatie en vermindering van de tumor met Cantron + zeer gunstige klinische evolutie.

Ik ben me heel erg bewust van de beperktheid van die gegevens maar elke maand winst is winst. Zou het niet zinvoller en wetenschappelijker zijn om die klinische feiten te erkennen ipv altijd weer het argument aan te voeren dat individuele, niet statistische gevallen geen bewijs zijn. Juist, maar die mensen moesten alle 3 al dood zijn volgens die statistiek!

Graag meer ervaringen van anderen. De Engelstalige literatuur geeft honderden voorbeelden van positieve evoluties bij verschillende vormen van kanker en auto-immuunziekten.

Ik laat verdere evolutie van die 3 gevallen weten (anoniem natuurlijk).