uitzaaingen in het hoofd

• arjan

Hallo

Zal jullie eerst iets vertellen van mijn doel…Mijn zus van 40 heeft te horen gekregen dat ze huid kanker had. En moeder vlek..Op zich had dit nog goed uit kunnen pakken als haar huis arts niet de fout had gemaakt om de moeder vlek in plaats van weg te sneden , heeft geprobeert hem weg te schrapen…Dit met het gevolg dat de kanker cellen haar bloed in zijn gegaan……

Alles wat tegen had kunnen zitten zat tegen..Fout op fout….Een paar weken geleden kreeg ze last van heel veel hoofdpijn,veroorzaakt door de uitzaaingen in het hoofd. Na een sluiting in haar hoofd werd ze opgenomen ……Nu word er tegen haar gezegt ,mevrouw van de 4 g kuren zijn er 3 aangeslagen.Met andere woorden we stoppen verdere behandeling .Mijn zus moeder van 2 kids 15 en 8 jaar (waarvan er een een geestelijke achterstand heeft) is het daar niet mee eens ,Ze is zo vol van wils kracht dat ze alles uit de kast haalt wat haar leven nog kan verlengen !!! Mijn vraag is zijn er mensen die mij kunnen helpen met antwoorden op vragen als ,kunnen we nu nog wat of is er een nieuwe behandeling ..Iets positiefs …………….Hoop dat mijn verhaal iets teweeg kan brengen

Arjan

• ¥ Lotje ­­¥

Hoi Arjan

Probeer een andere dokter . Je kan het allicht proberen

Veel sterkte gewenst.