Haardonatie

  • Monique

    Mijn dochter van 10 wilde haar lange haren graag doneren voor het maken van pruiken/haarstukjes voor door ziekte kaal geworden kinderen. Ooit heb ik hierover iets op televisie gezien. Bij mijn zoektocht op internet kwam ik echter steeds bij commerciële bedrijven terecht. Omdat hierover ooit ook op het prikbord is geschreven komen ook deze berichten als je ‘haardonatie’ googled naar voren. Ook hier worden echter alleen commerciële instellingen genoemd.

    Ik heb nu via het informatiecentrum van het EMC het internetadres gekregen van de stichting waarover ik destijds iets op tv heb gezien en ik wil dat hier graag toch even onder de aandacht brengen. Het adres is: www.haarwensen.nl

    Haardonatie voor dit doel is een prachtig gebaar en ik zou het jammer vinden wanneer het door onduidelijkheid bij zoekmachines niet op de juiste plek terecht komt. Deze stichting zorgt ervoor dat kinderen tot en met 18 jaar, die kaal zijn als gevolg van medische behandeling of ziekte,

    zonder kosten een mooie pruik kunnen krijgen.

    Groetjes,

    Monique

  • Anne

    Hallo Monique,

    www.haarwensen.nl is een heel goed initiatief voor kinderen tot 18 jaar,wij zijn gestart voor de dames boven de 18 jaar in samenwerking met www.vivaladonna.nl

    organiseren wij een puike pruikendag op 16 mei,een gratis pruik,op die dag voor 20 personen maar wij gaan zo goed dat het waarschijnlijk al zo geregeld kan worden dat er iedere maand pruiken geschonken kunnen worden.

    kijk maar eens op http://puikepruikendag.hyves.nl helaas hebben wij nog geen website, daar wordt aan gewerkt.

    gr, Anne

  • Monique

    Hartstikke goed initiatief. Ga dit weekend even kijken op jullie Hyves. Ik zal beide initiatieven in onze omgeving zeker onder de aandacht brengen.

    Heel veel succes met vivaladonna.

    Gr. MoniqueAnne schreef:

    >

    > Hallo Monique,

    >

    > www.haarwensen.nl is een heel goed initiatief voor kinderen

    > tot 18 jaar,wij zijn gestart voor de dames boven de 18 jaar

    > in samenwerking met www.vivaladonna.nl

    > organiseren wij een puike pruikendag op 16 mei,een gratis

    > pruik,op die dag voor 20 personen maar wij gaan zo goed dat

    > het waarschijnlijk al zo geregeld kan worden dat er iedere

    > maand pruiken geschonken kunnen worden.

    > kijk maar eens op http://puikepruikendag.hyves.nl helaas

    > hebben wij nog geen website, daar wordt aan gewerkt.

    >

    > gr, Anne

  • marit been

    ik marit 12 wil mijn haar doneren ik heb een film gezien waar dat even in voorkwam en eens ergens gelezen. en toen dacht ik dat wil ik ook.

    heel cool